Gå til innhold

Ripe på Iphone XR - kreve ny telefon?


Anbefalte innlegg

God dag! Henta en splitter ny Iphone XR fra Netonnet Alnbabru etter å ha reservert den på nettet for noen få dager siden. Den telefonen betalte jeg med en gang og kjøpte uten forsikring osv.  Rett før jeg skulle rense skjermen på telefonen ser jeg plutselig to små riper på den som jeg trodde var "skitt". De ripene ser man kun med svart skjerm/bakgrunn og når man setter mobilen mot lyset. Likevel må man se ordentlig for å finne de. Dette har ikke noe innvirkning på ytelsen av mobilen eller noe men når det er en splitter ny telefon lurer jeg på om de kan ha vært der fra før. I tillegg har jeg hele tiden vært bevvist på hvor og hvordan jeg legger telefonen når jeg skal sette den fra meg. Har alltid lagt den på myke ting og skjermbeskytter er bestillt en uke før jeg kjøpte telefonen. Jeg lurer på om jeg kan kreve ny telefon da jeg er sikker på at de ripene ikke kommer fra meg. Også må jeg jo nevne ripene uansett hvor synlige eller ikke de er når jeg skal selge den. Hvor sterk sak har jeg mtp på at jeg fysisk ikke kan bevise noe som helst?

 

Stor takk på forhånd! 

Endret av flamethower1234
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Her har det nok kommet ekstremt små sandkorn mellom deg og skjermen slik at ripene har oppstått. :/

 

Hvorfor antar du dette fremfor at det har skjedd under produksjon eller pakking? Greit nok at de har rene og pene fasiliteter, men det er nok ikke 100% sterilt 100% av veien.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...