Gå til innhold

IntelliMouse 4.0, erfaringer?


Anbefalte innlegg

Bare lurer på om noen har noen erfaringer med Microsoft IntelliMouse 4.0? Har selv IntelliMouse 3.0 nå, men er ikke fornøyd med scroll knappen på denne. Men ellers storfornøyd med musa, kanskje noen 3.0 eiere som har bytta til 4.0?

Bruker den seff til CS så dette er viktig hvordan den fungerer der.

Håper på noen gode tilbakemeldinger.

Hilsen Inge

Link til 4.0 musa på komplett: [url="http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=info&p=42223&t=206&l=2&AvdID=1&CatID=18&GrpID=1&s=pl"]Microsoft IntelliMouse 4.0[/url]
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg returnerte akkurat min MS 3.0 mus til komplett pga scrolle hjulet, reagerte dårlig og gikk tregt, mekanisk feil så jeg får MS 4.0 istedenfor i garanti bytte.

 

MS 4.0 skal vist være litt sensitiv på scrolleren enn 3.0 Det er det eneste jeg kan huske å ha lest her, ellers så skal den vist være kjempebra.

 

Skal si hva jeg synes når jeg får den om ettpar dager, hvis posten klarer å få sparket og kastet den fram i god behold :roll:

Lenke til kommentar

Tips til dere som synes hjulet på Explorer 3 er dårlig: ta av 'padsene' og skur opp musa. Hent en kniv eller fil og utvid hullet for scrolleren med en millimeter i begge ender. Ruller som et olja lyn nå.

 

Har gjrt dette på alle Ms-mus med scroller jeg har vært borti, men ikke prøvd Explorer 4 ennå.

Lenke til kommentar

Når jeg byttet til 4.0 fra 3.0 var det første jeg merket var at scrollen ikke hadde "hakk" den glir fritt, sideknappene var høyere oppe og musa ligger generelt bedre i handa.

 

Jeg byttet først og fremst til 4.0 fordi 3.0 var litt slitt og rusten samt jeg ville prøve noe nytt.

Lenke til kommentar

Jeg har aldri reagert på selve scrollen, at den har hakk bryr jeg meg ingen ting om. Det jkeg bryr meg om er at når jeg skal scrolle f.eks fremover, kommer jeg veldig ofte til å trykke på scrollknappen allt for lett. I midt tilfelle i CS er dette katastrofalt, for jeg prøver da egentlig å få pistol i hånda, men ender opp med en HE eller flash noe som ikke er veldig effektivt i en kamp :p

 

Jeg har vridd meg i hode ca 1000 ganger pga dette. Dere kan jo sikkert da påpeke at jeg burde bytt knapper slak at dette ikke skjer, men har spillt slik i CS så lenge nå at jeg har ikke noe lyst til å bytte.

 

Inge :scared:

Lenke til kommentar
Tips til dere som synes hjulet på Explorer 3 er dårlig: ta av 'padsene' og skur opp musa. Hent en kniv eller fil og utvid hullet for scrolleren med en millimeter i begge ender. Ruller som et olja lyn nå.

 

Har gjrt dette på alle Ms-mus med scroller jeg har vært borti, men ikke prøvd Explorer 4 ennå.

Scrolleren på 3.0 tok borti printkortet inni musa og litt på siden en gang i blandt, virket som om hjulet var litt S formet sett ovenfra, for å si det sånn. Jeg er bare glad for at komplett og posten har klart å få min min nye 4.0 avgårde.

 

Bruker ei kjempegammel mus nå, faktisk MS mus dette også :roll: "Mouse Port Compatible Mouse 2.1A" hehehe Savner bare at den er optisk, thumb doubble click button, scrolling og gummi grep :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...