Gå til innhold

Lang levering med PostNord?


Anbefalte innlegg

Har ikke begynt å bli sur enda, men komisk er det med PostNord:

 

Tentke å lese litt facebook-surmuling men ser de taktisk nok ikke har en PostNord Norge-side.

 

 

Har gjort to nettkjøp: 

 

Kjøpte router fra Elkjøp, fikk 1-2 dager etter, dette med Bring.  

 

Kjøpte dataskjerm fra Komplett (altså noe mye større), kan fint  akseptere både 4 og 5 dager + helg, men pakken skulle Oslo-Trondheim og har nå surret en stund i Sandnes (!). 

 

Valgte selvfølgelig henting i butikk siden PostNord bare legger ting ved døra di i blokk eller i snøen ved privathus. 

 

Edit 15 dager senere: 

 

Pakken kom dagen etter denne posten så det gikk egentlig greit. Derimot kom den med litt skadde hjørner og ett med litt vel "trekkspill"-effekt i pappen etter kanskje et kraftigere støt. Skjermen hadde uansett 15-20 døde pixler i en blob 10cm inn fra siden så den ble returnert. Så nå er det 21 dager siden jeg kjøpte skjerm og en har stått 3 dager hos komplett.no uten å blitt registrert mottatt offisielt. 

Endret av Snooz
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Posten har eget avlukke i en butikk, menst PostNord har et skap i en butikk

Posten vet stort sett hvor pakken ligger, PostNord må alltid lete

Er det ikke kø så tar det knapt minuttet på posten og uten kø på Postnord kan det fort ta 5 minutter

 

Gruer meg til den dagen Postnord sender en større pakke til meg, da butikken ikke er tilrettelagt for pakker i det hele tatt

Posten derimot har egen åpning for store pakker, med sånn bord med ruller

Derfor henter jeg store pakker fra postnord på mottaket

4km og bom (PostNord) vs 1 km ikke bom (Posten) og kan handle andre varer samtidig

Lenke til kommentar

Håper virkelig PostNord har raske leverings tider. For maken til idiot kjøring på enkelte av trailerene de har skal man lete etter. Fikk en av dem bak meg for noen dager siden. Føret var glatt og ikke var det mye sikt heller. Men sjåføren som kjørte syntes tydligvis at det var en god ide å legge seg fem meter bak meg og blunke med lysene for at jeg skulle slippe ham forbi. Jeg lå i fartsgrensen på stedet som var 80 kmt. Hadde jeg bremset så hadde bilen min blitt trekkspill. Hadde han enda blunket med lysene når han lå i normal avstand bak meg. Så han ble liggende fem meter bak meg resten av veien.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...