Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Strøken Nissan 200sx med ny motor


Anzure

Anbefalte innlegg

Bilder: https://www.dropbox.com/sh/yhdp81tqchc725v/AAAGds--MRqcTwVW7EF0Xg9da?dl=0


 


og https://www.dropbox.com/sh/vqrg5no9xax39pn/AACo120bPLl7P_yIhzIzOggpa?dl=0


 


Arvet denne bilen, har ikke lagt den ut for salg ennå men noen ønsker å kjøpe den for 90000kr.


Vet dessverre ikke hva bilen er verdt og har ikke alle spesifikasjonene.


 


Nissan.jpg?dl=1


 


Ut ifra bildene, er det noen som kan grovt regne ut en veldig cirka verdi?


Endret av waremanu
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vanskelig å svare på dette uten informasjon om hva som er gjort med bilen. Kompisen fikk tak i en til 75k i sommer som er bremset til rundt 500 hk med smidd innmat og alt mulig dilldall. Denne ble nettopp solgt igjen for 180k. Så kommer veldig Ann på motor og opppgraderinger som er gjort.

Lenke til kommentar

Fant noen bilder fra en harddisk, sliter med å finne papirer på hva som er installert... Den skal visst ha målt 700hk på bakhjula men har ingen papirer på det heller. Motoren skal visst klare 900hk.

 

Mulig jeg bare må selge den for 90k siden jeg nesten ikke vet noe om bilen. Tror den er verdt mye mer da...

Lenke til kommentar

Hvis dette er skikkelig satt opp og fungerer som det skal høres det ut som 90 er et kupp (for kjøper). Følg råd over, ta deg tid til å få noen med peiling til å se på den evt få bremset den i benk. Et bevis på reell hk er verdt gull ved salg sammenlignet med internett-synsing.

Endret av toffo
Lenke til kommentar

Enig med de over, ikke selg den før du vet hva du har. Det er som å selge et flott maleri uten å sjekke om det faktisk er en Picasso.

 

Når du får den vurdert, bør du ikke nødvendigvis nevne at den skal selges, da er det en mulighet for at den som vurderer den øyner et raskt kupp. Var arvelater med i noe miljø? De fleste med slike biler er det - i såfall vil jeg tro folk fra miljøet har en del info, de han kjørte og mekket med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...