Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Fri nedlastning?


Anbefalte innlegg

"Hos oss får alle fullstendig fri bruk! Når du skal kose deg med spill, videoer, fotball og TV-kanaler på bredbåndsportalen BroadPark, skal du slippe å havne i "offside" med ISDN hastighet midt i andre omgang!"

 

Sakset fra

<http://www.nextgentel.no/privat/artikler/merforpengene.php>

 

 

 

Bare lurer...

 

Sliter med å finne noe på sidene deres om hvilke begrensninger man har på nedlastning, og hvor mye det vil koste å øke fra 10Gb.

 

-s.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det eneste jeg da lurer på er hvorfor jeg fikk beskjed om 10Gb pr. mnd. da jeg bestilte fra ngt for litt over en måned siden.

 

 

Hvis det ikke stemmer, så er det bare en ting å si; Tjobing!

 

-s.

 

 

Ps:

Pratet vel med en person tidligere ansatt hos TeleNor.

Endret av dosto
Lenke til kommentar
Bestilte over telefon, og mannen ga meg en lengre lekse, der hovedpoenget var at jeg måtte ha deres dyreste pakke for ikke å ha noen begrensninger...

Da har du vel kjøpt Telenor da, er du helt sikker på at det var NGT?

Veit om folk som har hvert 100% overbevist om at de hadde kjøpt Tele2 ADSL til papirene kom...

Lenke til kommentar
Bestilte over telefon, og mannen ga meg en lengre lekse, der hovedpoenget var at jeg måtte ha deres dyreste pakke for ikke å ha noen begrensninger...

Da har du enten snakket med en dritafull vaktmester eller et helt annet selskap. NGT har ingen slike begrensinger som $tjelehor har.

Lenke til kommentar
Ingenting skriftlig, desverre.

 

Bestilte over telefon, og mannen ga meg en lengre lekse, der hovedpoenget var at jeg måtte ha deres dyreste pakke for ikke å ha noen begrensninger...

 

-s.

Tatt fra www.nextgentel.no :

 

Best på pris/ytelse

betyr mest for pengene!

Markedets høyeste hastigheter

Høyeste båndbredde i alle hastighetsklasser

Tre ganger høyere uthastighet enn andre

Mest ADSL-båndbredde for pengene

Best produkt og pris/ytelse

Avansert løsning - enkel i bruk

Ruter - kun hos NextGenTel

Mulighet for flere brukere

Fri bruk - en selvfølge

Ingen nedlastningsbegrensing

Film og web-tv "on demand"

"XBOX Live Compatible"

 

NextGenTel har ingen form for "Begrensninger" slik som Telenor har så du kan bare ta det helt med ro. Kankje de prøvde å skremme deg litt til å "begrense" din nedlasting. Ikke vet jeg :p

Lenke til kommentar

Hørt at telenor har ringt til chess kunder og sagt at chess driver ulovlig etc (noe som er ren løgn) skulle ikke forundre meg om telenor har hijacke tlf nummeret til ngt, evt plukker ut en og annen fra køen hehe, for så og si at du må ha det dyreste for å slippe kvota.

 

Ellers så kan det jo hende at dosto jobber for telenor og vil så tvil om vårt hjerte barn ngt...

 

_

Thorsan

 

((ps jeg har firstmile, men hadde ngt før jeg flytta...))

Lenke til kommentar
Ingenting skriftlig, desverre.

 

Bestilte over telefon, og mannen ga meg en lengre lekse, der hovedpoenget var at jeg måtte ha deres dyreste pakke for ikke å ha noen begrensninger...

Du bestilte ikke fra en underleverandør da? De får jo betalt etter hvor mye de selger, så hvis de klarer å prakke på deg et dyrere abonnement enn du egentlig trenger så tjener de vel noen kroner ekstra.

Lenke til kommentar

dosto: Hvis du ikke satt i telefonkø en halvtime så bestillte du nok ikke fra ngt :D

 

 

Jeg har prøvd å ringe å bestille, men jeg ga opp og bestillte abb. på nettet og det funket glimrende det - fikk til og med internett et par dager før de lovde.

 

[ Er greit nok at det tar 3-4 dager for de å svare på en epost, men det visste jeg jo allerede når jeg bestilte. Håper det ikke blir noe trøbbel med faktura eller linje, for da sliter jeg.. ]

Endret av kalkulatoren
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...