Gå til innhold

– Samsungs brettbare telefon vil kunne koste 15 000 kroner


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå begynner mobiltelefoner å bli latterlig dyrt.

15000kr er alt for mye penger, selv om en med så "stor" skjerm.

 

Da er dette også bare et skritt unna prototype med my teknologi. I lik stil med å ha nyeste iPhone vil de fleste som kjøper denne gjøre det for å ha den første brettbare smarttelefonen av dette slaget.

 

Går ut fra at om interessen øker vil andre sleng seg på, eller nye/effektive produksjonsmetoder gjøre neste generasjoner mer rimelig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er det bare jeg som ikke ser poenget med brettbare mobiler? Mulig jeg er helt "out of touch", men dette virket ikke som noe jeg kommer til å ønske å kjøpe. Virker bare knotete.

 

Du får ihvertfall noe ingen andre har. Tror ikke Samsung kommer til å selge veldig mange an denne både pga. Pris og tykkelse når den er brettet. På Aftenposten "teknologimagasinet" så vurderte de at dette egentlig er en bedre erstatning for nettbrett en mobiler. Da får man plass i jakkelomma eller veska for de som har det.

Lenke til kommentar

Dem folger etter apple i prissettning.

 

Har litt foelesen at prisene på mobiler kan stupe ganske snart. Vi får vel se. Note 9 har alt ska mye til for å legge noen penger for å oppgradere fra den.

 

Vel ska den konstant brukes som desktop er jo 7nm soc kjekkt men det er jo ikke akkurat sånn at andre gen 10nm svetter å med 8gb +512gb disk finnes det jo selv billiglaptops som blir sjalu.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er det bare jeg som ikke ser poenget med brettbare mobiler? Mulig jeg er helt "out of touch", men dette virket ikke som noe jeg kommer til å ønske å kjøpe. Virker bare knotete.

 

Du får en mindre telefon (bredde og lengde) med større skjerm enn dagens telefoner.

Den trenger ikke være tykkere heller, da den kun trenger plass til magnetisk eller trådløs lading.

 

La oss si den har samme mål som en standard iphone x. (ikke max) da er telefonen 144 x 72 mm stor.

Bretter du denne ut får du altså en 144 x 144 mm plate.

Om vi sier du har litt rammer så får du da inn en 7,8" skjerm i forholdet 1:1.

Arealet blir da 196 kvadrat cm. Dette opp fra 84.

 

Til bilderedigering, video, bøker, avis, etc. Omtrent alt man bruker dagens telefoner til (annet enn å ringe) så vil en større skjerm være en fordel.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...