Gå til innhold

Ice senker prisene, gir kundene mer data


Anbefalte innlegg

Har man betalt for 1000Gb skal operatøren drite i om du vil bruke alt på 1 dag eller 1mnd..

Det er de ganske alene om å nekte kunden..

Nei. Nei.

 

Som nevnt trenger jeg IKKE å passe på databruken min..

Så rart at du begynner å snakke om ekstrapakker og slikt da.

 

Hvordan er lønna i Telia, forresten? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei. Nei.

 

 

Så rart at du begynner å snakke om ekstrapakker og slikt da.

 

Hvordan er lønna i Telia, forresten? :)

Jo.. Selfølgelig skal man få lov å bruke dataen man har betalt for slik man vil. Sier jo seg selv..

 

Å? Er det rart jeg nevner alternativer OM man hsr behov altså? Nei.. Det er ikke rart?

 

Lønna i Telia må du nesten spør noen som jobber der om..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nei, det er alltid begrensninger på hvordan man kan bruke et abonnement. Bruker du det for eksempel til ulovligheter så er det et klart brudd. Og de fleste abonnement har noe om misbruk og konsekvenser av misbruk.

 

Jeg har ikke innsideinformasjon i Telia, så det var derfor jeg spurte... :)

Joda.. Men nå snakker vi bruk av datamengde her..

Betaler man for ett vist anntal Gb så skal man kunne bruke de slik som man vil. Om det er alt på 1 dag eller iløpet av 1mnd.. Noe annet er bare tåpelig..

 

Ja, som sagt får du spør noen i Telia?

Lenke til kommentar

Joda.. Men nå snakker vi bruk av datamengde her..

Betaler man for ett vist anntal Gb så skal man kunne bruke de slik som man vil. Om det er alt på 1 dag eller iløpet av 1mnd.. Noe annet er bare tåpelig..

 

Ja, som sagt får du spør noen i Telia?

Så svart og hvitt er det nok ikke. Du har jo f.eks fri bruk* av sms, hvor maks mengde er 25000 pr måned, noen har 15000. Hva tror du skjer om du sender 10000 i løpet av en dag?

Lenke til kommentar

Så svart og hvitt er det nok ikke. Du har jo f.eks fri bruk* av sms, hvor maks mengde er 25000 pr måned, noen har 15000. Hva tror du skjer om du sender 10000 i løpet av en dag?

Sånn det skal og bør være...

 

Vel.. Om jeg hadde sendt 10.000 sms på 1 dag ville det ikke skjedd noe.

(De fleste har forøvrig 20.000 mens Chili har 10.000 tale/sms/mms.)

Og bruker jeg de Gb jeg har betalt for på 1 dag så skjer det heller ikke noe.. Mens Chili derimot setter en stopper for bruken din.

Har man betalt for en vare har man betalt for en vare..

Om du betaler forsikring for 30.000km kjørelengde på bilen din og kjører opp det på 1mnd mens bilen står stille resten av året så er det ingen som sier "nei nå har du kjørt for mye pr dag"..?

Lenke til kommentar

Misforstått hva? Jeg ble ringt opp av en selger i Telia som ga meg dette tilbudet.

 

https://i.imgur.com/F3F5Crc.jpg

Du kan med engang bare vende seg til at om du poster noe på diskusjon.no så må du ha 10 bevis/kilder på alt og helst de kildene folk vil ha og ikke de du finner selv for de er aldri bra nok hvis det ikke stemmer med sannheten andre ser for seg, egne meninger osv er bannlyst her ifra.

Lenke til kommentar

Misforstått hva? Jeg ble ringt opp av en selger i Telia som ga meg dette tilbudet.

 

https://i.imgur.com/F3F5Crc.jpg

Å få 50% rabatt i 12mnd er jo imponerende.. Det beste de har klart å tilby ellers er 25%.

Utenom den kampanjen med å prøve i 3mnd for 50% altså.

Så du har vist fått til noe ingen andre har klart. Med mindre det er 50% første 3mnd og 25% de neste 9mnd de har ment da. Men da burde det jo stått spesifisert så gratulerer med den om d3t faktisk stemmer at du har 50% i 12mnd. For det er ganske bra

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...