Gå til innhold

RYKTE: Red Dead Redemption 2-app hinter til kommende PC-versjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132

Ser ikke for meg at en PC-versjon kommer før etter nyttår. Tror dette blir likt som GTA 4, hvor PC-versjonen kom ca. et halvt år etter konsoll-versjonen.

 

Det gikk også omtrent 4 måneder mellom PS4/Xbo og PC-versjonen av GTA 5 (men betydelig lenger mellom første slipp på PS3, men her tror jeg det er snakk om et avvik, siden de måtte oppgradere grafikken for neste generasjon imellomtida)

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Tenker dette holder igjen smella litt for PC spillere som skal rakke ned på konsoll-kvaliteten. Hva skal du med 120 FPS når du ikke får spilt. Fantastisk. Håper på enda mer av dette, så kan PC-spillere spille indie games fra Steam i mellomtiden.

Finnes nok av ikke-indie spill for PC-spillere også ;)

 

Det er vel veldig få på dette forumet som rakker ned? De fleste er saklige kommentarer på hvorfor PC på en del områder har tekniske fordeler.

Lenke til kommentar

Tenker dette holder igjen smella litt for PC spillere som skal rakke ned på konsoll-kvaliteten. Hva skal du med 120 FPS når du ikke får spilt. Fantastisk. Håper på enda mer av dette, så kan PC-spillere spille indie games fra Steam i mellomtiden.

Forstår deg godt, like gretten ville jeg også vært hvis jeg måtte ha blitt tvunget til å pine meg selv med 30 fps og joysticks i et skytespill

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Tenker dette holder igjen smella litt for PC spillere som skal rakke ned på konsoll-kvaliteten. Hva skal du med 120 FPS når du ikke får spilt. Fantastisk. Håper på enda mer av dette, så kan PC-spillere spille indie games fra Steam i mellomtiden.

 

Dette er ikke et tema som kan diskuteres. Der ER dårligere kvalitet på konsoll. Om du velger å la deg provosere av den informasjonen, er helt opp til deg. Her diskuteres slippdato for et nytt marked, noe som er mye mer interessant.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Tenker dette holder igjen smella litt for PC spillere som skal rakke ned på konsoll-kvaliteten. Hva skal du med 120 FPS når du ikke får spilt. Fantastisk. Håper på enda mer av dette, så kan PC-spillere spille indie games fra Steam i mellomtiden.

 

Du vet at det også finnes eksklusive titler til PC som er altfor avanserte og tungdrevne at de aldri vil dukke opp på wannabe-pcen din? Vi har det helt fint på vår side.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

De har alt å tjene på at det kommer til PC. Men det jeg tror de gjør er det de gjorde forrige gang; de venter til folk har kjøpt det på PS4 og Xbox one og så slipper de det på PC slik at de får ekstra salg. 

 

Steam versjonen var GTA 5 solgte godt over 10 millioner eksemplarer så dette tror jeg skjer. 

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...