Gå til innhold

Hjelp, støvsugeren ødela maskinen min.


Støvsugeren

Anbefalte innlegg

Jeg er helt ny her, så jeg tenkte jeg kunne spørre dere om hva dere synes at jeg har jort gallt ? Jeg har ikke peiling på hva som er hva inne i en pc maskin, men min kompis, Alfred sa at han gjorde alltid rent inne i maskinen sin til Jul, så derfor tenkte jeg at dette var en god ide. Jeg spurte han om ikke dette var farlig for oss vanlige folk til å kunne jøre selv, men han sa at dette var helt ok. Han brukte å støvsuge å vaske inne i boksen, så når jeg skulle jøre det samme så sa det "puff" og allt ble helt svart :blush: Nå får jeg ikke maskinen min til å starte igjen, tror dere at jeg kan forlange noe erstatning ifra Alfred, siden han sa at det ikke var farlig ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

La meg tippe. Du støvsugde mens maskinen stod på, eller uten å dra ut kontakten?

Du brukte en støvsugerende av metall?

 

Du har sannsynligvis kortsluttet hovedkortet ditt og muligens skadd andre ting der inne også. Alfred er uskyldig, det er ikke noe problem å støvsuge inne i pcen, så lenge man har nappet ut kontakten og lar være å bruke en støvsugerende av metall.

Lenke til kommentar
La meg tippe. Du støvsugde mens maskinen stod på, eller uten å dra ut kontakten?

Du brukte en støvsugerende av metall?

 

Du har sannsynligvis kortsluttet hovedkortet ditt og muligens skadd andre ting der inne også. Alfred er uskyldig, det er ikke noe problem å støvsuge inne i pcen, så lenge man har nappet ut kontakten og lar være å bruke en støvsugerende av metall.

Søren, det sa han ingenting om :devil: Og jeg som nettopp hade kjøpt ny maskin, hadde ne pentium 2 tidligere, men hadde spart til en pentim 4 som var skikkeligt rask. Han Alfred sa at det var lettest å jøre støvsugingen når maskinen var varm ?

Lenke til kommentar
La meg tippe. Du støvsugde mens maskinen stod på, eller uten å dra ut kontakten?

Du brukte en støvsugerende av metall?

 

Du har sannsynligvis kortsluttet hovedkortet ditt og muligens skadd andre ting der inne også. Alfred er uskyldig, det er ikke noe problem å støvsuge inne i pcen, så lenge man har nappet ut kontakten og lar være å bruke en støvsugerende av metall.

Søren, det sa han ingenting om :devil: Og jeg som nettopp hade kjøpt ny maskin, hadde ne pentium 2 tidligere, men hadde spart til en pentim 4 som var skikkeligt rask. Han Alfred sa at det var lettest å jøre støvsugingen når maskinen var varm ?

du er vel ikke han duuden med knekt 9800 pro vel??? :!: ;) vist du ikke er han.....

godt jobba...... skal vedde på at denne posten får 5oo svar på 3 dager.....

dette blir bare bedre og bedre......men...vist dette er fakta....så lurer jeg på hva som rører seg i hodet på folk der ute......

Lenke til kommentar
La meg tippe. Du støvsugde mens maskinen stod på, eller uten å dra ut kontakten?

Du brukte en støvsugerende av metall?

 

Du har sannsynligvis kortsluttet hovedkortet ditt og muligens skadd andre ting der inne også. Alfred er uskyldig, det er ikke noe problem å støvsuge inne i pcen, så lenge man har nappet ut kontakten og lar være å bruke en støvsugerende av metall.

Søren, det sa han ingenting om :devil: Og jeg som nettopp hade kjøpt ny maskin, hadde ne pentium 2 tidligere, men hadde spart til en pentim 4 som var skikkeligt rask. Han Alfred sa at det var lettest å jøre støvsugingen når maskinen var varm ?

du er vel ikke han duuden med knekt 9800 pro vel??? :!: ;) vist du ikke er han.....

godt jobba...... skal vedde på at denne posten får 5oo svar på 3 dager.....

dette blir bare bedre og bedre......men...vist dette er fakta....så lurer jeg på hva som rører seg i hodet på folk der ute......

Hva er knekt 9800 pro ? Kan dette fikse problemet mitt ?

Lenke til kommentar
Skrullehuer og løgnhalser, ingen med litt vett i hue gjør noen sånt

:dribble:

 

Noen knekker skjermkorta sine og nå dette.

 

Vasker og støvsuger med maskina på? alt for dumt til og være sant.

det er for dumt ja..men det finnes pokker meg noen som klarer å få det til og:-) ref; kvinner som vanner plantene som står oppå en tv, som til alt overmål er på!!

Lenke til kommentar
Hva er knekt 9800 pro ? Kan dette fikse problemet mitt ?

glem det... du har gjort nok allerede :D

Hva kan jeg jøre før å fikse maskinen min da ? Kan jeg skifte strømledningen ?

hallo.. dette er en spøk.. la den dø i verdighet.. ikke drit deg helt ut nå :D for du har ikke prestert å gjøre det du hevder å ha gjort?? i så tilfelle, kjøp deg en PS2 og glem pc'n... i allefall alt som heter støvsuger, vann og såpe! kjøp heller en renholdsbetjent som kommer hjem til deg en gang i uka!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...