Gå til innhold

Hjelp, støvsugeren ødela maskinen min.


Støvsugeren

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva er knekt 9800 pro ? Kan dette fikse problemet mitt ?

glem det... du har gjort nok allerede :D

Hva kan jeg jøre før å fikse maskinen min da ? Kan jeg skifte strømledningen ?

hallo.. dette er en spøk.. la den dø i verdighet.. ikke drit deg helt ut nå :D for du har ikke prestert å gjøre det du hevder å ha gjort?? i så tilfelle, kjøp deg en PS2 og glem pc'n... i allefall alt som heter støvsuger, vann og såpe! kjøp heller en renholdsbetjent som kommer hjem til deg en gang i uka!

Nei, jeg sitter her oppe hoss han Alfred nå og vet ikke hvordan jeg skal gjøre når foreldra mine kommer hjem fra jobb. tror ikke de blir så glade for dette var en tidlig juleprsannng, så jer tror ikke at jeg får en ny heller og Alfred har heller ikke penger til en ny. Er et ingen som kan fikse maskinen min for en billig penge ?

Lenke til kommentar
Nei, jeg sitter her oppe hoss han Alfred nå og vet ikke hvordan jeg skal gjøre når foreldra mine kommer hjem fra jobb. tror ikke de blir så glade for dette var en tidlig juleprsannng, så jer tror ikke at jeg får en ny heller og Alfred har heller ikke penger til en ny. Er et ingen som kan fikse maskinen min for en billig penge ?

kom deg ut før dere finner på å skulle støvsuge inni tv'n mens den er på... du har nesten garantert blåst hovedkortet, i værste fall og cpu/minne/skjermkort i samme slengen..har du uvanlig flaks har kanskje bare sikringa i stømforsyninga røket..

 

uansett; godt jobba.. eller som engelskmenn sier : bloody well done lad..bloody well done..

 

edit-> skrivefeil

Endret av dominus
Lenke til kommentar

tidlig julepresang.......... du sa du hadde en p2 tidligere...ok...ergo....du var på nett... og du vet om denne siden....så....hvorfor er det ikke flere poster fra deg da.....ergo....denne herr støvsuger er aktiv på forumet under et annet nick...og støvsugeren har laget et nytt nick for å kødde/spøke om dette emnet...etter å ha sett hvor mange poster eller hysteriet var etter det brekte skjermkortet........ergo.... jeg personlig tror dette er en dårlig spøk.....

Lenke til kommentar

Pleier sandblåse min pc når jeg skal rense den for støv (og data). Har fungert fint hvergang til nå.

 

Er det mulig støvsugeren var inkompatibel med pcen din? Du sa du hadde pentium4? Du må da ha en Intel SuckPRO Lantopofied Vectra 2Kpro + eller bedre for å kunne bruke den med pcen din:)

 

Uansett er dette utrolig kjipt. Håper det bare er strømforsyningen din som har gått sin vei. Har du mulighet til å teste dette?

Lenke til kommentar
tidlig julepresang.......... du sa du hadde en p2 tidligere...ok...ergo....du var på nett... og du vet om denne siden....så....hvorfor er det ikke flere poster fra deg da.....ergo....denne herr støvsuger er aktiv på forumet under et annet nick...og støvsugeren har laget et nytt nick for å kødde/spøke om dette emnet...etter å ha sett hvor mange poster eller hysteriet var etter det brekte skjermkortet........ergo.... jeg personlig tror dette er en dårlig spøk.....

ja ikke sant...

Lenke til kommentar
:D  dette er en spøk ikke sant?! hallo!! Bare at hjernen tenker tanken om å støvsuge inni en pc som er på burde jo ha sin straff!

Eh. Jeg har støvsugd inni pcer mange ganger. Det er ikke problematisk overhodet, sålenge man har et fnugg av peiling på hva man holder på med.

 

Er et ingen som kan fikse maskinen min for en billig penge?

 

Nei. Du får krysse fingre og tær og håpe at du kun har drept hovedkortet. Stikk innom Komplett og kjøp et demokort til en billig penge.

 

 

Disclaimer: Jeg innser at dette kan være en spøk, men av erfaring er det like sannsynlig at karen faktisk har gjort dette. Er dette ren trolling, er det ikke særlig pent gjort.

Lenke til kommentar

hva med å bytte kjølepasta? da vil du reversere kortslutningen på hovedkortet og pcen vil da bli stabil igjen. Hvis ikke det går kan du legge hele pcen i badekaret og renseden med antistatisk såpe fra rema 1000. Etter det setter du deg i badekaret sammen med pcen og putter i kontakta.......yea right.. Eller bare ikke. Kjøp ny pc du.. muligens noen vil kjøpe restene som funker.

 

Bare en ekstra advarsel\tips\godt råd: ikke sett i kontakta hvis du føler for å sette til live forslaget mitt, du vil ikke funke etter det:D

Lenke til kommentar
tidlig julepresang.......... du sa du hadde en p2 tidligere...ok...ergo....du var på nett... og du vet om denne siden....så....hvorfor er det ikke flere poster fra deg da.....ergo....denne herr støvsuger er aktiv på forumet under et annet nick...og støvsugeren har laget et nytt nick for å kødde/spøke om dette emnet...etter å ha sett hvor mange poster eller hysteriet var etter det brekte skjermkortet........ergo.... jeg personlig tror dette er en dårlig spøk.....

ja ikke sant...

Ja jeg hadde en pentium2 tidligere men den fikk lillesøtren min. det var alfred som sa at jeg skulle gå inn på denne siden, for han kan litt mer enn meg. Alfred har en pentium3 som vi bruker nå.

Lenke til kommentar
:D  dette er en spøk ikke sant?! hallo!! Bare at hjernen tenker tanken om å støvsuge inni en pc som er på burde jo ha sin straff!

Eh. Jeg har støvsugd inni pcer mange ganger. Det er ikke problematisk overhodet, sålenge man har et fnugg av peiling på hva man holder på med.

 

Med en støvsuger som er laga for elektronikk ja...en som IKKE lagrer statisk elektrisitet, hvilket en normal støvsuger gjør...

Lenke til kommentar
Jeg er helt ny her, så jeg tenkte jeg kunne spørre dere om hva dere synes at jeg har jort gallt ? Jeg har ikke peiling på hva som er hva inne i en pc maskin, men min kompis, Alfred sa at han gjorde alltid rent inne i maskinen sin til Jul, så derfor tenkte jeg at dette var en god ide. Jeg spurte han om ikke dette var farlig for oss vanlige folk til å kunne jøre selv, men han sa at dette var helt ok. Han brukte å støvsuge å vaske inne i boksen, så når jeg skulle jøre det samme så sa det "puff" og allt ble helt svart :blush: Nå får jeg ikke maskinen min til å starte igjen, tror dere at jeg kan forlange noe erstatning ifra Alfred, siden han sa at det ikke var farlig ?

34.gif55.gif

Lenke til kommentar
tidlig julepresang.......... du sa du hadde en p2 tidligere...ok...ergo....du var på nett... og du vet om denne siden....så....hvorfor er det ikke flere poster fra deg da.....ergo....denne herr støvsuger er aktiv på forumet under et annet nick...og støvsugeren har laget et nytt nick for å kødde/spøke om dette emnet...etter å ha sett hvor mange poster eller hysteriet var etter det brekte skjermkortet........ergo.... jeg personlig tror dette er en dårlig spøk.....

ja ikke sant...

Ja jeg hadde en pentium2 tidligere men den fikk lillesøtren min. det var alfred som sa at jeg skulle gå inn på denne siden, for han kan litt mer enn meg. Alfred har en pentium3 som vi bruker nå.

men hva i all verden har denne P2'en å gjøre med denne saken da? den dukker stadig opp? Nevner du den for å poengtere at du faktisk har hatt en pc tidligere?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...