Gå til innhold

Hjelp, støvsugeren ødela maskinen min.


Støvsugeren

Anbefalte innlegg

spør heller her å forumet om sånne ting senere, han alfred har vel ca like mye peilign på data og elektronikk som maursluker, det virker da slik, aldri ha metall inni pc`n når den er på.

Du bør prøve en annen power, har du VELDIG flaks, så er det bare den som har gått, men det er nok hovedkortet og, mulig det er cpu, minne og evt eksternt skjermkort, hvis noe av dette er ødelagt, så er det ingen mulighet til å fikse det, eller du kan jo, men det er billigere å kjøpe nytt.

og hvorfor skifte strømledning, det er da ikke den som har gått, det kan jeg garantere deg, er mulig du mener power, som sikkert har gått.

er det noe tegn til liv i pc`n, eller er den HELT død?

Den er helt kaputt. ingen tegn til liv :scared:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
LOL OMG ROFLOL og alle de andre ordene som 50% ikke vet hva betyr!

... og som 50% ikke synes er spesielt tøffe lengre.. Sånt går gjerne over etter en fem års tid.. :roll:

 

Uansett, kjipt at så mange skal hive seg på "nå skal jeg "jøre" meg skikkelig dum og stave noen ord feil og se hvor mange jeg klarer å lure.. Morsomst de første gangene det også. Ikke fordi selve postinga er så teit, det er mer diskusjonen som følger etter som irriterer meg.

 

</grumpy> ;-)

Lenke til kommentar
Moderator: Se å få stengt denne tulletråden. Bannlys Støvsugeren. Makan til tøys. Gå ut og lek istedet.

Hvorfor sier alle at dette er tull ? har ikke tid til å sette her å få masse kjeft hele dagen. jeg må se om jeg kan få til maskinen min for foreldra mine kommer hjem. og det er ikke en helt ny maskin, den er ca 6 måndter gammel men veldig fin i forhold til den gamle som jeg hadde som var en pentium2, men den som ikke virker lenger er en pentium4. får prøve å komme tilbake litt senere på dagen da har det sikkert kommet noen som er litt voksne i huet, hjem fra jobb som kan hjelpe meg litt.

Lenke til kommentar
Moderator: Se å få stengt denne tulletråden. Bannlys Støvsugeren. Makan til tøys. Gå ut og lek istedet.

Jeg synes tøys er morsomt jeg :D Alle skjønner jo at det er kødd,men man kan jo komme med en del bra svar i en slik tråd. Har vært et par gullkorn her allerede og regner med det kommer fler :thumbup: Er da ingen vits å stenge en tråd som morer flere her på forumet?

Lenke til kommentar
Moderator: Se å få stengt denne tulletråden. Bannlys Støvsugeren. Makan til tøys. Gå ut og lek istedet.

Hvorfor sier alle at dette er tull ? har ikke tid til å sette her å få masse kjeft hele dagen. jeg må se om jeg kan få til maskinen min for foreldra mine kommer hjem. og det er ikke en helt ny maskin, den er ca 6 måndter gammel men veldig fin i forhold til den gamle som jeg hadde som var en pentium2, men den som ikke virker lenger er en pentium4. får prøve å komme tilbake litt senere på dagen da har det sikkert kommet noen som er litt voksne i huet, hjem fra jobb som kan hjelpe meg litt.

folk har store problemer med å ta dette alvorlig!! det er bare så hinsides alt som er sansynlig.

 

ok, du kunne vært "uheldig" å komme borti noe elektronikk.. derfor er det såpass lite "seriøse" svar..

Lenke til kommentar
tidlig julegave sa du???? ja...er ikke alle som får julegaver i juni....heldig du.......

juni ? nei fikk den for en måned siden ca. den var brukt litt skjønner du vel :devil:

skjønner ikke så mye jeg vettu...............det tror jeg ikke du heller gjør...ikke noe som har med pc/strøm/elektronikk å gjøre..........men...du svarte ikke på hvor gammel du var

Lenke til kommentar
Moderator: Se å få stengt denne tulletråden. Bannlys Støvsugeren. Makan til tøys. Gå ut og lek istedet.

Jeg synes tøys er morsomt jeg :D Alle skjønner jo at det er kødd,men man kan jo komme med en del bra svar i en slik tråd. Har vært et par gullkorn her allerede og regner med det kommer fler :thumbup: Er da ingen vits å stenge en tråd som morer flere her på forumet?

hvorfor vil dere stenge meg ute da ? Jeg spørr bare om hjelp, jeg trodde og det vtrodde Alfred og at dette var ett skikkeligt forum. bare så dere vet det, Alfred tok det virkeligt ille at dere kaller ham en dust. ikke særligt pent gjort dette synes jeg. :devil:

Lenke til kommentar
tidlig julegave sa du???? ja...er ikke alle som får julegaver i juni....heldig du.......

juni ? nei fikk den for en måned siden ca. den var brukt litt skjønner du vel :devil:

skjønner ikke så mye jeg vettu...............det tror jeg ikke du heller gjør...ikke noe som har med pc/strøm/elektronikk å gjøre..........men...du svarte ikke på hvor gammel du var

jeg er 17 vis dere MÅ vite det. trenger ikke være gammel for å kunne støvsuge vel ? eller er det aldersgrense på det og nå ? :scared:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...