Gå til innhold

Nå har Google begynt å rulle ut Assistant på norsk


Anbefalte innlegg

Hehe nei du glemmer det Siri er aller best på, å fortelle vitser. Helt genialt for ensomme mennesker som trenger litt latter i sin melankolske ensomhet.

Er da vitser i bøtter å spann på google home og.

Veldig tørre sådan, men bruker ofte å le av min Home Mini.

 

Og den styrer lysene mine, støvsugern min, tven min, streamer musikk til lydplanken min osv selv om alle enheter er forsjellige merker.

 

Funker vel neppe i ios verden..

 

Bare det å be den spille en låt på Spotify går vel ikke på Apple sin homepod engang. Merkelig siden den har ganske god lyd.

Endret av Complexity
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Svensk har den prata lenge, eksempel:

 

Hey Google, how do you say drive around the roundabout all evening in Swedish?

 

 

Svaret kommer av en svensk dame ;)

Selvfølgelig

Du kan også bruke node-red og sende TTS kommandoer til Google Home

Spørsmålet var uansett om det er tilgjengelig, og det er det ikke.

Lenke til kommentar

Er da vitser i bøtter å spann på google home og.

Veldig tørre sådan, men bruker ofte å le av min Home Mini.

 

Og den styrer lysene mine, støvsugern min, tven min, streamer musikk til lydplanken min osv selv om alle enheter er forsjellige merker.

 

Funker vel neppe i ios verden..

 

Bare det å be den spille en låt på Spotify går vel ikke på Apple sin homepod engang. Merkelig siden den har ganske god lyd.

 

Ja nei jeg vet ikke jeg. Assistenten min er førtidspensjonist og tar ikke ekstravakter ;)

IOS har jeg aldri hatt så hva den kan og ikke kan vet jeg ikke noe om. Jeg bare husker veldig godt en IOS fyr skulle vise frem alt Siri kunne, og det ble fail på de fleste oppgavene. Så tok en android fan boi og ba siri fortelle vitser og det klarte den utmerket. Dette er noen år siden og på android så var det ikke noen vitser å få servert. Så husker vi lo av akkurat det. Siri var best på vitser liksom. 

Lenke til kommentar

Er det en egen app eller er den integrert i noe annet?

 

Jeg lurte på det samme, og googlet litt.

Den ser ut til å være integrert, men man kan installere en app som er en snarvei.

Man kan visstnok også holde inne den runde hjem-knappen nederst på skjermen for å aktivisere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Huawei p20 pro

 

Har også p20 pro. Fikk opp meldingen om klar til bruk. Godkjente alt, men stopper etter at jeg har lagt inn "ok google" tre ganger. Får beskjed om at det ikke kan lagres. Har sjekket alle innstillinger, slettet cache og app data, også på google services. Avinstallert oppdatering av appen, men ingenting nytter. Er det noe spesielt du gjorde for at det skulle fungere? 

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...