Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Valg av veggplater til oppussing


Anbefalte innlegg

Hei. Jeg skal pusse opp overflatene i leiligheten, og er usikker på valg av veggplater. Veggen er nå mur med strie. Vi ønsker helt slette vegger, og da helst uten sparkling. Har sett på Walls2paint, men det blir relativt dyrt, og jeg lurer egentlig derfor på om det finnes noen gode alternativer til en rimeligere pris. :)

Endret av Kontorstol
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gipsplater med sparkling lyddemper og har bra egenskaper i mot brann. Ork å sparkle eller betale andre for å gjøre det for deg? Det er også en rimelig løsning.

 

Edit:

Da lærte jeg noe nytt i dag også. Mhp. elektrisk, at det går an å slisse inn trekkerør i vegg :)

 

Endret av G
Lenke til kommentar

Veggfornyer kan du bruke. Tykk glatt tapet som er relativt enkel å ha med å gjøre. Krever litt presisjon og pirk, men kostnadsmessig ganske akseptabelt. 

Husk å kjøpe den som er ferdig grunnet, ellers har du et malerprosjekt som vil pågå en stund... De sluuuuuker maling dersom de ikke er grunnet fra fabrikk. 

 

 

https://coop.no/sortiment/obs-bygg/maling-og-tilbehor/tapet/infra-veggfornyer-grunnet-0.6-x-10m?gclid=CjwKCAjwzenbBRB3EiwAItS-u3GlEitmJbSl_L6h3ZBWed4Py6wzIKbbQqFcGB3C6OkJKYMCSGsVKBoCqj0QAvD_BwE

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...