Gå til innhold

Airpods til iPhone - yay or nay ?


rabs

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har kinakopier til 70kr som funker veldig bra når jeg er ute å sykler. Bruker bare i ett øre om gangen.

Sitter overaskende godt, men mister jeg dem så kjøper jeg jo bare nye siden de er så billige.

 

Skikkelige airpods hadde jeg vært livredde for å miste.

Har du link til de du bruker? Selv så bruker jeg en Plantronics Explorer 500.

Lenke til kommentar

Hva synes dere om disse trådløse ørepluggene til iPhone? 

Spørs helt hva du er ute etter. Lydkvaliteten er ikke noe særlig, omtrent lik som vanlige airpods med kabel. Men de fungerer sømløst, har god nok batteritid, og veier ingenting. Selv i mine ører sitter de også godt. Jeg har bose-headset som jeg bruker mye på f.eks. fly og tog, men AirPods er veldig fin å ha til trening, sykling etc., og når jeg ikke gidder ta med med headset.

Lenke til kommentar

Ser de ligger ute til 22 kr, men dette er kanskje en kopi av en kopi ?

 

Copyright i Kina er jo temmelig ikke-eksisterende, så ikke så enkelt å vite hva man får.

Motstykket er jo om man skulle betalt halvparten med monopol-penger.

Kopien av kopien funker sikkert like bra. Bare å prøve.

 

Har ett annet lignende headsett med bare en propp som faktisk er enda mindre. Kostet 13kr og lyden er helt grei der og. Litt slapp batteritid på bare ca en time, men hallo.. 13kr..

 

16kroner her: https://m.ebay.com/itm/Mini-Wireless-Bluetooth-4-1-Stereo-In-Ear-Earbud-Headset-Earphone-Earpiece-Mic/312172609989?hash=item48aef001c5%3Am%3AmALTfkZSUF5KIM2aUSEmXEw&var=610848147005&varId=610848147005

Endret av Complexity
Lenke til kommentar

Spørs helt hva du er ute etter. Lydkvaliteten er ikke noe særlig, omtrent lik som vanlige airpods med kabel. Men de fungerer sømløst, har god nok batteritid, og veier ingenting. Selv i mine ører sitter de også godt. Jeg har bose-headset som jeg bruker mye på f.eks. fly og tog, men AirPods er veldig fin å ha til trening, sykling etc., og når jeg ikke gidder ta med med headset.

Jeg har også et bose-headset  med noise cancelling men det blir mye å dra det med seg overalt, trenger noe enkelt, og ut fra hva jeg har lest så fungerer disse superbra og mange mener det fyller et behov de ikke visste de hadde.. vurderer å kjøpe når det evt kommer en ny modell (kanskje allerede i september?). men lydkvaliteten i apple-ørepluggene er vel helt kurant er det ikke? bruker det uansett hovedsaklig til lydbøker så da spiller det liten rolle for meg... Forstår at du har disse pluggene ... er det sånn at man bare tar de ut av øret så settes det du spiller av på pause? 

Lenke til kommentar

Jeg har også et bose-headset med noise cancelling men det blir mye å dra det med seg overalt, trenger noe enkelt, og ut fra hva jeg har lest så fungerer disse superbra og mange mener det fyller et behov de ikke visste de hadde.. vurderer å kjøpe når det evt kommer en ny modell (kanskje allerede i september?). men lydkvaliteten i apple-ørepluggene er vel helt kurant er det ikke? bruker det uansett hovedsaklig til lydbøker så da spiller det liten rolle for meg... Forstår at du har disse pluggene ... er det sånn at man bare tar de ut av øret så settes det du spiller av på pause?

Jeg har disse pluggene ja, og du beskriver det egentlig ganske perfekt. De pauser når du tar en (eller begge) ut av ørene ja. Og ja, de fyller et behov jeg ikke visste jeg hadde. De er okey til musikk, sitter de godt i ørene er lyden ganske god faktisk, men til mine ører sklir de som regel ut til et punkt der de ikke tetter 100%, og lyden blir litt mer flat. Samtidig faller de aldri helt ut av ørene, selv f.eks. På en joggetur. Sømløs integrering, virker alltid, og perfekt til lydbøker, podcast etc.

 

Men jeg ville aldri hatt kun AirPods. Jeg er også avhengig av Bose-headsetet mitt.

Lenke til kommentar

Dere som linker disse kinakopiene, de har vel ikke like sømløs integrasjon med iPhone som de originale? Hva med tale og siri? og iphone-styring?

Nei langt ifra. Er bare for musikk.

Kan bytte sang med å trykke på dem, that's it.

 

Har man Android telefon har det lite å si for Airpod funksjonene virker vel ikke dær uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...