Gå til innhold

Forza Horizon 4 Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har erfaring med nedlastingen fra Windows Store på PC? Syns det går en smule tregt...

 

Vet hvorfor :p Du må gå innpå settings, update, advanced og så skru på limit og så sette 100%. Windows 10 limiter nedlastingen din fra Store automatisk. Pause nedlastingen og start på nytt. Da skal det gå raskere.

Lenke til kommentar

Vet hvorfor :p Du må gå innpå settings, update, advanced og så skru på limit og så sette 100%. Windows 10 limiter nedlastingen din fra Store automatisk. Pause nedlastingen og start på nytt. Da skal det gå raskere.

 

Tja, leste om det der, og prøvde det, men kan ikke si det hjalp noe på hastigheten... Det fungerte for deg?

Lenke til kommentar

Jeg fant meg selv i å kjede meg iblant mellom eventene i Horizon 3 men her har jeg det vanvittig morro. Siste eventet mitt nå så kjørte jeg Ken Block sin driftebil og oppdraget var å drifte og ødelegge mest mulig i en forlatt landsby og alt dette til Dovregubbens Hall :D

 

Ellers må dette være det beste bilspillet som finnes.Ufattelig bra spill.

Lenke til kommentar

Her brukes elite controller, og manual w clutch, har brukt mest manual før men etter å sett hva som er mulig med enda bedre kontroll over bilen og enda mer engasjerende er det ikke tvil.

Tar litt tilvenning men er absolutt verdt det :)

 

Hadde såklart vært greitt med skikkelig ratt og pedaler til de mest intense løpene.

 

Fryktelig fornøyd med H4.

Endret av Thobjo
Lenke til kommentar

Måtte sende inn bug report til Forza i dag, jeg og broren min har hatt problemer med at den som er convoy leder "kræsjer" med de andre på gruppa, vi og lederen kjører igjennom hverandre men lederen sier han mister all fart å det er som han kjører i en vegg da vi kjører igjennom han, testet ut med flere forskjellige folk som convoy leder å det samme skjer for alle.

Flere som har opplevd dette?

Lenke til kommentar

Måtte sende inn bug report til Forza i dag, jeg og broren min har hatt problemer med at den som er convoy leder "kræsjer" med de andre på gruppa, vi og lederen kjører igjennom hverandre men lederen sier han mister all fart å det er som han kjører i en vegg da vi kjører igjennom han, testet ut med flere forskjellige folk som convoy leder å det samme skjer for alle.

Flere som har opplevd dette?

 

Ikke opplevd det selv, man har heller ikke vært leder for noe convoy enda, og de convoyene jeg har vært i så langt har bare vært med random folk som ledere.

Lenke til kommentar

Kan ha vært serveren som gjorde det når jeg tenker meg om, vi falt ut av online etter hver loading screen, kan ha vært litt ustabilt i går kveld.

 

Meldte fra til Forza om en annen bug jeg fant, på Greendale Airstrip, driftet rundt der å da natten kom så jeg at lyktestolpene hadde jeg slått ned var borte men det lyst i lufta som de var der enda :p

Lenke til kommentar

Måtte sende inn bug report til Forza i dag, jeg og broren min har hatt problemer med at den som er convoy leder "kræsjer" med de andre på gruppa, vi og lederen kjører igjennom hverandre men lederen sier han mister all fart å det er som han kjører i en vegg da vi kjører igjennom han, testet ut med flere forskjellige folk som convoy leder å det samme skjer for alle.

Flere som har opplevd dette?

Jupp. Bare litt "lagg" til tider. No biggie

Lenke til kommentar

Kan ha vært serveren som gjorde det når jeg tenker meg om, vi falt ut av online etter hver loading screen, kan ha vært litt ustabilt i går kveld.

 

Meldte fra til Forza om en annen bug jeg fant, på Greendale Airstrip, driftet rundt der å da natten kom så jeg at lyktestolpene hadde jeg slått ned var borte men det lyst i lufta som de var der enda :p

Det med å ikke være i convoy etter loading screens er også normalt. Etter man henger for lenge inne på festivalen eller etter løp for man blir konnekta til en session igjen :) er nok for at dem skal spare litt på server load eller noe Endret av eindude
Lenke til kommentar

Det med å ikke være i convoy etter loading screens er også normalt. Etter man henger for lenge inne på festivalen eller etter løp for man blir konnekta til en session igjen :) er nok for at dem skal spare litt på server load eller noe

 

Tenkte det var noe slikt ja, greit å ikke overkjøre serverne helt :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...