Gå til innhold

Forza Horizon 4 Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om noen ser denne på veien er det jeg som er ute å kjører, har delt designet om flere vil ha, er til Ford Transit  :thumbup:

Bare søk Norwegian Posten

 

tumblr_pfzl4lMA7s1ur6nigo1_1280.jpg

 

Sykt det der ser helt ekte ut i mine øyne :D Hvordan lager man custom design som dette egentlig? Tar dere å bruker linjer og sirkler og manipulerer de i editoren? Enkelte folk har jo tegnet de villeste tegningene på bilene, skjønner ikke hvordan.

Lenke til kommentar

Sykt det der ser helt ekte ut i mine øyne :D Hvordan lager man custom design som dette egentlig? Tar dere å bruker linjer og sirkler og manipulerer de i editoren? Enkelte folk har jo tegnet de villeste tegningene på bilene, skjønner ikke hvordan.

 

Hehe ja jeg laget alle logoer og merker i vinyl editor før jeg satte de på bilen, alle er laget med streker, sirkler og tall, tar bare sykt lang tid å få alt til å se greit ut, samt finne riktig størrelse på alle former og få alt til å sitte rett :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ikke mye negativt og si om spillet, koser meg veldig. Spilt en del, fått 3* på alle skills nesten lvl 200. Online ER også meget moro men utrolig merkelig hvor få race det er, synes jeg spiller opp igjen de samme strekningene eller banene hele tiden. Burde jo være enkelt og ha auto genererte baner online, uendelig med forskjellige løp, i stedenfor er det akkurat samme banene som i solo.

Lenke til kommentar

Av en eller annen grunn finner jeg ikke dette designet noen steder, verken når jeg blar igennom alle design for denne bilen eller søkemotoren. Utrolig kult design!

 

Takk takk :wee:

Merkelig at du ikke finner det, jeg heter ta2guy i Forza så kansje prøv å søke på meg som creator?  :hmm:

Lenke til kommentar

Jeg er relativt ny i Forza-verdenen. Har dere noen tips for å få raskere progresjon og creditsopptjening?

 

Fikk en Lykan Hypersport i wheelspin (som forøveig er en irriterende urealistisk måte å vinne biler..) som dama sa var skjelden. Er den skjelden i Forzauniverset eller e allemannseie?

 

Forresten sykt tøffe designs over her! Skal skaffe meg en transit og klistre på!

Lenke til kommentar

Jeg er relativt ny i Forza-verdenen. Har dere noen tips for å få raskere progresjon og creditsopptjening?

 

Fikk en Lykan Hypersport i wheelspin (som forøveig er en irriterende urealistisk måte å vinne biler..) som dama sa var skjelden. Er den skjelden i Forzauniverset eller e allemannseie?

 

Forresten sykt tøffe designs over her! Skal skaffe meg en transit og klistre på!

 

 

Det beste er bare å kjøre så mange løp du orker for rask progresjon.

Bilen du vant er sjelden i virkeligheten men ikke så mye verdt å selge i spillet tror jeg.

 

Mine tips for rask progresjon og masse credits:

 

1: Finn en Street Race der du kjører runder, finn en kort bane, gå til blueprints å lag din egen, sett den til 50 runder og sett motstanderne til Unbeatable (da får du mest credits) ingen vits i å vinne løpet da du får masse progresjon uansett. 50 runder er utrolig kjedelig og tidkrevende, men på 30-60 minutter går du kansje opp 4-5 level på deg selv og street race, da tjener du å wheelspins som igjen gir sjanse for credits.

 

2: Alle biler i Legendary klassen og noen i Epic har så du kan bruke skillpoints på å få wheelspins men også "gratis" credits. (Husker ikke hva det heter du må bruke poeng i for gratis credits så du må lete inne på skillpoint tingen til bilen)

Tjen opp skill points ved å sladde rundt og ødelegge så mye du kan, frem og tilbake, på den nedlagte flyplassen (Greendale Airport), hold skillchainen så lenge du klarer, ingen vits i å tjene mer enn 500.000 poeng da du aldri får mer enn 10 poeng så bank poengene dine da. 

For raskere å banke poengene dine kan du trykke på drag racet som ligger i ene enden av flyplassen, gå inn på racet men trykk raskt ut igjen = instant bank av poengene dine, så kan du fortsette med en gang.

Dette gjøres best med en bil som Hoonigan Mustangen da den kan gange skillchainen opp til 7.

 

Ekstra tips: Kjøp huset i skogen som gjør så du får skill song på radioen, da går poengene opp til 10 mens sangen varer, sett derfor på radioen med klassisk musikk så varer sangen kansje i 6-7 minutter :p

 

Forza-Horizon-4-Skill-Songs-min.jpg

 

 

Håper noe av dette hjelper  :wee:

Endret av X19x11
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...