Gå til innhold

Forza Horizon 4 Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spilte demoen av Horizon 4 på pc i dag, ble utrolig imponert! 

Ble til jeg forhåndsbestilte Ultimate Edition, litt dyr da, men men  :tease:

 

 

En ting jeg har fundert på, i Horizon 3 var favoritt bilen Hoonigan Mustangen "Hoonicorn" å denne ble sett i release trailern og på starten av demoen i et klipp før du får spille men den står ikke oppført på den offisielle bil-listen  :hmm: er en del andre Hoonigan biler der men ikke Mustangen så håper den kommer senere!

Lenke til kommentar

Spilte demoen av Horizon 4 på pc i dag, ble utrolig imponert! 

Ble til jeg forhåndsbestilte Ultimate Edition, litt dyr da, men men  :tease:

 

 

En ting jeg har fundert på, i Horizon 3 var favoritt bilen Hoonigan Mustangen "Hoonicorn" å denne ble sett i release trailern og på starten av demoen i et klipp før du får spille men den står ikke oppført på den offisielle bil-listen  :hmm: er en del andre Hoonigan biler der men ikke Mustangen så håper den kommer senere!

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hev opp en discord-server så vi kan enkelt og kjapt se om det fortsatt er et miljø for spillene fra Forza, og for å høre om noen vil være med å kjøre litt.https://discord.gg/JmWyBx

 

Hei fint tiltak, jeg får opp at invite er ugyldig eller utgått, kanskje du må huke av for at den skal være uendelig eller iallefall lenger enn 1 døgn og legge ut på nytt ? :)

 

Gjennom å la mixer stå og gå er jeg nå oppe i 1.2mill influence uten at en egentlig hvet hvor mye en trenger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...