Gå til innhold

Diskusjon.no søker veiledere!


Anbefalte innlegg

Det er ikke kødd engang. Den verste jobben en moderator kan ha er vel strengt tatt kommentarfeltet til YouTube, Twitter, eller VG. Diskusjon.no er jo en av de mest siviliserte stedene på interwebben sammenlignet med disse tre.

Kanskje det er så sivilisert her fordi man har flinke moderatorer som slår ned før det sklir ut? :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synes litt synd på de moderatorene.. All den "dritten" de må rydde opp i, synes VG kommentarfeltet er rene krigsstien og unngå.. Men noen youtube kommentar felt er mye verre.

 

edit:

on-topic vis: Kunne vært interessant og være barnevakt/hjelper/veileder forsåvidt.

Det værste med VG er ikke kommentarfeltet for å si det slik.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Kanskje det er så sivilisert her fordi man har flinke moderatorer som slår ned før det sklir ut? :)

 

Absolutt! 

 

Er dog veldig glad for at det ikke er  som på Freak.no, det er jo et direkte diktatur.. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Hva er galt med freak.no? Diktatur?

 

Synes moderatorene er alt for liberale med å slette innlegg og tråder der. Greit nok at enkelte ting kan være useriøst, men jeg har vel 10 tråder jeg har startet som har blitt fjernet, uten en god grunn. 

 

Så føler det foregår mye sensur der, dog bør det være sensur når det kommer til ulovligheter, men jeg diskuterer som regel ikke i slike tråder. 

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...