MariusJS Skrevet 23. august 2018 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. august 2018 Ser litt mørkt ut da, bommet litt med portering til komplett mobil, så nå løper jeg rundt med 2 telefoner, ikke helt optimalt... Lenke til kommentar
freeskater2 Skrevet 23. august 2018 Rapporter Del Skrevet 23. august 2018 Snakket med telenor kundeservice nettopp og de sier at de har ikke fått inn en eneste telefon enda, men at de sender telefonene ut med en gang de får dem. fikk samme svar når jeg ringte for en halvtime siden Lenke til kommentar
laffatuse Skrevet 23. august 2018 Rapporter Del Skrevet 23. august 2018 De på telenor chat sa at at de sendte sms i kveld til de som skulle få 24 de viste ikke hvor mange de fikk trur ikke alle på telenor veit burde snakke med de som pakker på telenor er vel de som veit 100% Lenke til kommentar
Farow Skrevet 23. august 2018 Rapporter Del Skrevet 23. august 2018 De på kundeservice begynner vel å bli passe lei og alle vet garantert ikke svaret heller... Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 23. august 2018 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. august 2018 De på kundeservice begynner vel å bli passe lei og alle vet garantert ikke svaret heller... De legger liksom litt opp til det selv da, hadde ikke vært vanskelig å komme med en facebook post eller noe lignende, og når de som har kjøpt andre steder allerede har begynt å motta telefoner så er det vell ikke rart folk begynner å lure? 1 Lenke til kommentar
Farow Skrevet 23. august 2018 Rapporter Del Skrevet 23. august 2018 Skjønner godt hva du mener og venter utålmodig selv, men hvis jeg husker rett så sto det vel levering fra 24. Og vi er på 23. i dag og da blir det litt merkelig for meg å pese kundeservice før datoen... Lenke til kommentar
laffatuse Skrevet 23. august 2018 Rapporter Del Skrevet 23. august 2018 De har fått inn 128 gb 20 plus på lager Lenke til kommentar
Farow Skrevet 23. august 2018 Rapporter Del Skrevet 23. august 2018 Da er det vel håp om den andre varianten også. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 23. august 2018 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. august 2018 (endret) om de skal leveres den 24. må de jo senest sendes den 23. Endret 23. august 2018 av MariusJS Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 23. august 2018 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. august 2018 Måtte lete litt i mailhistorikken min, og ser at jeg faktisk fikk S9+ den 8. Mars, mens release var 16. Mars Men er vell ikke noe mer å gjøre utover å vente på mailen med sporing og håpe på at posten er kjappere enn vanlig... Lenke til kommentar
MAG8 Skrevet 23. august 2018 Rapporter Del Skrevet 23. august 2018 Har posten noen gang vært kjappere enn vanlig? Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 23. august 2018 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. august 2018 Har posten noen gang vært kjappere enn vanlig? Jada, sender noen gang post over natt på jobb, og da er det som regel fremme "over natt" 1 Lenke til kommentar
freeskater2 Skrevet 23. august 2018 Rapporter Del Skrevet 23. august 2018 Blir sikkert ikke noe før etter helga Lenke til kommentar
laffatuse Skrevet 23. august 2018 Rapporter Del Skrevet 23. august 2018 Kommer nok ikke føre etter helgen Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 23. august 2018 Rapporter Del Skrevet 23. august 2018 Der rundet jeg 30 min i telefonkø hos Telenor for å få info om levering... Lenke til kommentar
UgyldigeSvea Skrevet 23. august 2018 Rapporter Del Skrevet 23. august 2018 Snakket med de på den lokale telenorbutikken og de hadde fått inn den sorte modellen med 128 og 512 GB. Den blå hadde de ikke fått inn noen av og de visste heller ikke når de ville få den inn i butikk. Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 23. august 2018 Rapporter Del Skrevet 23. august 2018 Etter 39 min fikk jeg svar. Telnor hadde satt meg over til feil avdeling. :-( Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 23. august 2018 Rapporter Del Skrevet 23. august 2018 Husker noen når trådløse laderen skulle sendes? For dere som kjøpte den på Power da. Jeg har bare fått melding om at telefonen har blitt sendt til butikk i går. Lenke til kommentar
Svein Arild Søyland Skrevet 23. august 2018 Rapporter Del Skrevet 23. august 2018 Fikk min i posten i dag fra Elkjøp. Hadde en S9+ rett før denne, men merker meg at denne faktisk er noe kjappere, og da hadde jeg endog alle animasjoner mm nedskalert til 0 på den andre via utviklermodus, og det har jeg ikke aktivert ennå her. Er superfornøyd med denne! Har den med 8gb osv. 2 Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 23. august 2018 Rapporter Del Skrevet 23. august 2018 Husker noen når trådløse laderen skulle sendes? For dere som kjøpte den på Power da. Jeg har bare fått melding om at telefonen har blitt sendt til butikk i går. Uke 37 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå