Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Leicester


Snikpellik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har mange stjerner skuffet meg som alle snakket opp i skyene. Alexis er bare godt for laget, 100% sikker alle unge ser opp til han.

Når han virkelig er i form så er han scary, og jeg kan ærlig inrømme jeg hatet møter med Arsenal når han var der, man vet aldri han.

 

Idag, Arsenal er ingenting i mine øyner, ikke engang top 6.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Joda, enkelte ganger har man dårlig dag, men du snakker om at han har vært dårlig i et år. Høres ut som bitter Arsenal supporter.

Sanchez har gradvis gått nedover siden fantomsesongen for arsenal der han scoret 40 mål i alle turneringer. Var ræva det siste halvannet året i Arsenal også, nå er han en skygge av det han var for 2 år siden. Ikke i nærheten av like eksplosiv, og helt utrolig slurvete med ballen. Har ett helt annet kroppspråk, sutrer mer enn ronaldo uten å være halvparten så god.

 

Jobbe bra gjør han enda dog?

Endret av ChopperReid
Lenke til kommentar

Selv om Sanchez stort sett var elendig i dag med masse rare valg og dårlige pasninger, så hadde han også det som burde vært en assist til Lukaku. Han hadde pasningen til Mata før skuddet som gikk via armen til en Leicester-spiller og ut (som studio mente var straffe). Han hadde også noen strålende vendinger av spillet, bidro defensivt og jobber bra. Også Sanchez som hadde skuddet som førte til straffen.

 

Så når han har en litt bedre dag på jobben blir dette bra!

Lenke til kommentar

Synes egentlig ikke Sanchez hadde dårlige/rare valg, men touchen var elendig, og pasningene hadde dårlig timing eller var dårlig vektet. Tanken og valgene var for så vidt gode (eller som forventet). Synes han kunne prøvd å utfordre et par ganger, men han hadde vel en off-day.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...