Gå til innhold

TEST: Dyson V10


Anbefalte innlegg

Eneste grunnen til å beholde den vanlige støvsugeren. Er fordi den er lettere å bruke rundt i bilen.

Kan du forklare hvorfor den "vanlige" er bedre til bil? Jeg ville egentlig tenkt motsatt uten å ha prøvd selv. Jeg tenker bare at det er lettere å gå frem og tilbake i bilen uten å måtte dra selve støvsugeren rundt bilen.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er mange faktorer som vurderes ulikt hos hver enkelt person på vanlig støvsuger kontra kraftig ladbar.

 

For min del er dette viktig med vanlig støvsuger (ikke billig dritt til under kr 1000; men i pris 1500-2000kr):

Meget stillegående

Mulighet for kraftig sugekraft.

Ikke noe batteri som dør ut på større areal.

I bil kommer man til overalt pga fleksibel slange og munnstykke man holder.

Man kommer også til overalt hjemme som i punktet over.

Ikke noe støv som blåses ut i rommet igjen.

 

 

Nå er listen for og i mot mange og ulike etter behov. Vi snakker uansett om en batteristøvsuger i meget høy prisklasse.

Nå har jeg heller ikke allergi mot å sette en ledning i stikkontakten.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

Ser den er vesentlig rimeligere i USA. F.eks 355USD på Amazon for V10 Motorhead. Kan jeg kjøpe "norsk lader" i tillegg? Vil den amerikanske versjonen da funke i Norge?

 

Link Amazon:

https://www.amazon.com/Dyson-Cyclone-Motorhead-Lightweight-Cordless/dp/B0798B31TC/ref=sr_1_3?ie=UTF8&qid=1542577142&sr=8-3&keywords=dyson+v10+motorhead

Det koster ikke så mye for en trafo som gjør 110 til 220 volt.

 

Min erfaring er dog at de fleste ladere nå til dags er standard for hele verden, så forskjellen er ofte kun selve pluggen. Da blir det enda enklere.

Endret av Nimrad
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...