Gå til innhold

Har du troen på Deep Web og Dark Nett?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, du trenger ikke stenge tråden. Hva med å svare på spørsmålet i steden?

 

Hva er det denne tråden er ment å diskutere? Hva mener du med "tru på" Darknet? Tru på at det eksisterer? Tru på at det kommer til å eksistere i fremtiden? Tru på at det er et nyttig verktøy? Eller kanskje noe helt annet?

Lenke til kommentar

NÅ er det like før jeg får moderatorene til å stenge denne tråden. :hrm: :hrm:

Du er nødt til å takle spørsmål når du ikke greier å formulere deg på en måte som er enkel å forstå. Dessuten, ingen her inne bryter reglene til diskusjon.no

 

Hva mener du med «tror på»? Mener du om dette er noe som potensielt ikke eksisterer? HVA legger du i dette?

Lenke til kommentar

Jeg tror TS lurer på om det faktisk er sånn det blir fremstilt i media, med fri flyt av narkotika, våpen, hacking osv...

 

Og for å svare enkelt så er det jo egentlig det ja. På disse sidene handles det for cryptocurrencies som Bitcoin, Ethereum og de fleste andre kjente som ikke er sporbare.

 

TS: Hvis det er noe mer du lurer på er det bare å svare her eller sende PM

Endret av Alohomora
Lenke til kommentar

NÅ er det like før jeg får moderatorene til å stenge denne tråden. :hrm: :hrm:

Unnskyld? Det var et helt seriøst spørsmål rettet mot hva du mener med begrepet å 'tro på' som er hentet fra tittelen "

Har du troen på Deep Web og Dark Nett?". Som du ser av flere kommentarer av andre enn meg, så er det flere som ikke skjønner hva du mener med tittelen og bruken av begrepet. Dersom du ønsker svar på hvorvidt andre 'tror på om deep web og dark nett' finnes, så bør du kunne avklare hva du legger i begrepet. 
Lenke til kommentar

Foreløpig ser jeg Deepweb og Darknett som et annen verden. Som en "slags" dimensjen. Det er da troen kommer inn i bildet.

 

Dette er det beste jeg klarer å omformulere det.

Da tror jeg at jeg skjønner litt mer ja.

 

Vet ikke hvor lurt av meg det er å legge ut bilder her, men bare som eksempel er dette noe man kan finne med noen enkle søk ved hjelp av TOR browseren.. Her brukes det bitcoin for å være anonyme

e8e77646f3981d066a8e151919e81ce5.png

Lenke til kommentar

Foreløpig ser jeg Deepweb og Darknett som et annen verden. Som en "slags" dimensjen. Det er da troen kommer inn i bildet.

 

Dette er det beste jeg klarer å omformulere det.

Takk for oppklaring - det gjorde tråden enklere å forstå. 

 

For å da svare på spørsmålet ditt: ja, jeg tror på både deep web og dark web. Både at de finnes og brukes til positive og negative formål i det daglige. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...