Gå til innhold

ANMELDELSE: The Crew 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes grafikken er både her og der (ultra settings), biler og omgivelser er gode, mens folk og dyr gjerne ser ut som de er hentet fra et 10 år eldre spill. Dette blir jo veldig synlig i filmsnuttene, hvor stemmeskuespillet er så dårlig og monotont at man skulle tro skuespillerne ikke fikk betalt i hele tatt (de burde iallefall ikke ha fått en krone for innsatsen). Det hjelper heller ikke på at synkronisering mellom stemme og munnbevegelser har blitt glemt. Enda tydeligere blir problemet med de mange "photo opportunities", spesielt oppdragene med å ta bilde av diverse dyr. Dyrene ser ut til å være laget av lærlinger dagen etter et utdrikningslag, dette er selvsagt helt greit når man fyker forbi de i 200km/t, men ser helt feil ut i 0... Bjørnene f.eks. ser ut som om noen har tatt ett flodsvin og lagt den på ei kopi maskin og blåst opp 300%... Teksturene er rett og slett horrible...

 

Karakteren 7 av 10 stemmer ganske bra, det gjør det det skal ganske bra, så lenge man overser detaljene...

Lenke til kommentar

De fleste deler av spillet føles akkurat bra nok utformet til at det går an å fornøye seg med spillet. Mangel på online aktiviteter i at 'Always Online' spill trekker så klart kraftig ned, det er i grunnen helt ufattelig at dette ikke var på plass til utgivelsen.

 

På den annen side sikter Ivory Tower og Ubisoft skyhøyt igjen på å levere en massiv versjon av nordamerika man kan leke seg i, noe som (til en viss grad) veier opp for en del av den helt rettferdige kritikken spillet mottar i anmeldelser.

 

Spillverdenen er helt enorm, men den er desverre og helt tom for aktiviteter å foreta seg i store områder av spillet. Stortsett alle områder utenfor de større byene er helt tomme. Det fins ingen 'Landmarks', bortgjemte deler av bonus biler man kan lete etter, og sammenlignet med det første spillet er det kriminelt få 'Skills' strødd rundt på kartet å prøve seg på. Jeg håper det er høyt på agendaen til utviklerne å legge til MYE innhold på spillkartet, ennå.

 

Men likevel, til tross for mye helt fortjent pepper, er The Crew 2 ganske så fornøyelig for min egen del.

Lenke til kommentar

Finnes ingen landmarks? Hva mener du?

 

I det første spillet var landemerker og andre ting av interesse å se på tydelig merket på kartet, noe som oppfordret til å sette mål for kjøreturer som ble belønnet med progresjon for utforsking. Man kunne også besøke selve landemerket for å lese en kort men interessant faktabit om hvert sted. Jeg satte pris på alt dette og nå er det bortevekk alt sammen.

Lenke til kommentar

I det første spillet var landemerker og andre ting av interesse å se på tydelig merket på kartet, noe som oppfordret til å sette mål for kjøreturer som ble belønnet med progresjon for utforsking. Man kunne også besøke selve landemerket for å lese en kort men interessant faktabit om hvert sted. Jeg satte pris på alt dette og nå er det bortevekk alt sammen.

 

Bare for moro skyld, har du prøvd Activitives -> Velg aktivitet - Photos? ;)

Lenke til kommentar

Kor lång tid tek det å køyre frå ein ende av kartet til den andre?

Da var jeg ferdig med bilturen.  Kjørte fra huset mitt i Miami til havna i Seattle i en ganske blodtrimma Nissan Fairlady.  Brukte 43.57.77 på turen.  Det gikk litt ekstra tid for å plukke opp tre 'Live Rewards', loot kister som spawner her og der.  På den annen side fikk jeg følge av en kul fyr gjennom alle sørstatene som jeg kjørte litt om kapp med, det var ganske herlig å drafte han i godt over 380km/h.

 

Måtte selvfølgelig også ta litt bilder fra turen og den ekstremt vakre bilen min.

 

 

post-239686-0-23960600-1531301115_thumb.jpg

post-239686-0-57508100-1531301116_thumb.jpg

post-239686-0-83933900-1531301117_thumb.jpg

post-239686-0-85006300-1531301118_thumb.jpg

post-239686-0-98263000-1531301119_thumb.jpg

post-239686-0-10981000-1531301121_thumb.jpg

Endret av Couchfighter
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Joda, men jeg syns at å loke rundt å se etter krokodiller å ta bilde av er en ganske fattig erstatning for systemet i det første spillet.

 

Det er rimelig mye å ta bilde av, inkludert Locations. Dvs diverse landemerker som Frihetsgudinnen, Pentagon, Golden Gate Bridge osv. De er ikke merket på kartet, men det står et klart hint hvor du kan finne dem. Tar du bildene får du i tillegg mange fans og penger. :)

Lenke til kommentar

Kor lång tid tek det å køyre frå ein ende av kartet til den andre?

 

I det første spillet kjørte jeg fra øverst til høyre på kartet, helt ned til venstre hjørne. Det tok ca 45 minutter, men det avhenger jo av hvilken bil du kjører, og om du følger veien. Kartet i The Crew 2 er nok en del større. I tillegg til biler har du jo også fly og båter, så det gir enda mer plass å leke på. Karter er stort nok, for å si det sånn. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...