Gå til innhold

[Løst] Takeaway eller sted å spise ved Gardemoen rundt midnatt?


Anbefalte innlegg

Skal ut å reise om ikke så lenge, og lander i gardemoen rett før midnatt på hjemreisen. Etter mange timer på fly så hadde det vært greit å finne et sted å spise. Er det noe som holder åpen rundt flyplassen som man kan bestille til hotellet man bor på? Er litt kjedlig å gå rett på hotellet med sulten mage.. Har bestilt rom på Radison Blue ved ankomst, men ser ikke at de tilbyr noe mat etter midnatt..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så vidt jeg vet er det ikke noe på selve flyplassen. Nærmeste jeg kommer på er den døgnåpne McDonalds-restauranten ved Jessheim-krysset på E6, men de leverer ikke, så der blir det fort taxi tur/retur.

Var vel det jeg så også etter å sjekket litt på nett, så da blir det trolig det vi må gjøre, om vi ikke kan be hotellet ta vare på litt mat til oss fra restauranten som stenger klokka 23:00. Litt kjedlig at de ikke har noen mattilbud på kveldstid når folk kommer fra utlandet sent på kvelden..

 

Takker iallefall for tilbakemeldingen :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Har dere vurdert å ringe hotellet og spurt om de kan sette opp mat før de stenger kjøkkenet? Kanskje de har noe man også kan spise kaldt, et smørbrød for eksempel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...