Gå til innhold

Nå kan du sjekke hvor mye penger du har lagt igjen på Steam


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folk som samler spill pleier som regel og ikke fullføre de.. Har selv 400 spill snart med kun 21% ferdige av spillene (achievements) med kun 27k~ achievements :S

 

Kunne spart mye med og ikke kjøpe spill (pakker etc).

Nja, selv ser jeg ingen hennsikt i å samle spill for å samle spill, de fleste jeg kjøper, kjøper jeg fordi de interesserer meg enten nå eller når jeg har litt bedre tid. Problemet med fulltids annsettelse er vel at man ikke har så god time som en ungdom.

 

Fullført mange?

40% av haugen? Nå er er det en del av dem som er åpne sandkasser, som kan spilles om og om igjen, det er de jeg liker best. Meste av de jeg ikke har spillt ligger vel pga at de er eldre spill som jeg kjøpte for å få god samvittighet over at jeg piratekopierte dem som ungdom.

 

Utrolig nok, så er det ofte spill som vinner gode priser som jeg ender opp med å ikke fullføre fordi de ikke lever opp til mine forventninger. Og ofte gidder jeg ikke spille mer enn de interesserer meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nja, selv ser jeg ingen hennsikt i å samle spill for å samle spill, de fleste jeg kjøper, kjøper jeg fordi de interesserer meg enten nå eller når jeg har litt bedre tid. Problemet med fulltids annsettelse er vel at man ikke har så god time som en ungdom.

 

40% av haugen? Nå er er det en del av dem som er åpne sandkasser, som kan spilles om og om igjen, det er de jeg liker best. Meste av de jeg ikke har spillt ligger vel pga at de er eldre spill som jeg kjøpte for å få god samvittighet over at jeg piratekopierte dem som ungdom.

 

Utrolig nok, så er det ofte spill som vinner gode priser som jeg ender opp med å ikke fullføre fordi de ikke lever opp til mine forventninger. Og ofte gidder jeg ikke spille mer enn de interesserer meg.

Fulltids ansettelse? Vanlig 7-8 timer dag no?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...