Gå til innhold

Forhåndsbestille/Reservere spill på faktura?


Anbefalte innlegg

Hei, er det mulig å Forhåndsbestille/Reservere spill på faktura?, ettersom faktura blir sendt når spillet forlater lageret. Da får man faktura rundt slipp dato. Nå tenker jeg  på spill som kommer ut til neste år, som Death Stranding, Metro Exodus.


 


Noen som har erfaring med dette på nettsider som for eksempel Komplett, CDON?


 


Hva synes dere?  :)


Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Hei, er det mulig å Forhåndsbestille/Reservere spill på faktura?, ettersom faktura blir sendt når spillet forlater lageret. Da får man faktura rundt slipp dato. Nå tenker jeg  på spill som kommer ut til neste år, som Death Stranding, Metro Exodus.

 

Noen som har erfaring med dette på nettsider som for eksempel Komplett, CDON?

 

Hva synes dere?  :)

 

Hos Gamezone kan du det.

Copy fra Gamezone

https://gamezone.no/

FAKTURA

Her følger det med faktura sammen med varen, og du betaler først 14 dager etter mottak av din bestilling. Når du velger denne betalingsmåten blir det gjort en kredittsjekk mot ditt navn, adresse og personnummer. Personnummer blir ikke lagret hos oss, men sendes kryptert videre tilwww.experian.no, et av Norges største og mest seriøse kredittselskaper.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tja.. Jeg booket Red Dead Redemption 2 til rundt 350 på platekompaniet kompis for lenge siden. Det er jo litt kjekt. Men på generelt grunnlag er jeg motstander av å betale i forkant av ferdig produsert vare. Ganske idioti egentlig å gi flere titalls millioner til ulike utviklere og butikker før man veit om spillet er bra eller ikke.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Er det egentlig noe poeng i å forhåndsbestille lengre?

Nej, når det kommer til spill som Call of Duty, og Battlefield, osv. Men, når man vet developerene blir å prøve sitt beste på å ikke skuffe fansen. Da, Er det vel bare å bestille collectors edition  :tease:

 

Brenner veldig for spill som Har bra story, og gameplay. Synes det er litt morsomt at de mest hypa spillene er sånt som the last of us, death stranding, og cyberpunk. I forhold til dagens standarder, så er vel Linear, og single player games ikke framtida :/

Endret av MrRockyM8
Lenke til kommentar

Hos Gamezone kan du det.

Copy fra Gamezone

https://gamezone.no/

FAKTURA

Her følger det med faktura sammen med varen, og du betaler først 14 dager etter mottak av din bestilling. Når du velger denne betalingsmåten blir det gjort en kredittsjekk mot ditt navn, adresse og personnummer. Personnummer blir ikke lagret hos oss, men sendes kryptert videre tilwww.experian.no, et av Norges største og mest seriøse kredittselskaper.

Har du gode erfaringer fra gamezome?, er veldig skeptisk å bestille derfra. Har aldri bestilt der.

Lenke til kommentar

Har du gode erfaringer fra gamezome?, er veldig skeptisk å bestille derfra. Har aldri bestilt der.

Jeg var en storkunde hos Gamezone helt til jeg byttet fra ps4 xbox switch spiller til pc spiller, fikk spillene fort i posten ja har gode erfaringer exe kjøpte jeg spillet i dag kunde jeg få spillet i morgen noen ganger å fikk spillet noen ganger før release i bilde kan du se mye det koster exe Red Dead Redemption 2 m/ bonus PS4 598.kr for spillet. :) 

post-281153-0-20872100-1529159798_thumb.png

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...