Gå til innhold

E3 2018 - Pressekonferanser og generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser ut som en rask reskin av ACO.

Men med båter igjen. Savnet dem i Origins. Om de i tillegg dropper det overnaturlige sprøytet med å banke guder, monstre osv kan det bli bra. Storkoste meg med Origins. Var mye bedre enn jeg fryktet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser veldig fram til Microsoft sin presentasjon. Forza Horizon 4 er vel ganske sikkert at blir vist, så er det et lite håp i luften om ett nytt fable spill med Playground games som utvikler og vil dukke opp. Forza Horizon 4 i Japan og en avsløring av ett skikkelig fable RPG spill vil være en dream come true for min del :D

Skrevet

Man kan spørre Gran Turismo gjengen hva de egentlig holder på med når man ser på Forza Horizon 4. 60fps, open world, bedre grafikk enn noe annet jeg har sett. Dyreliv, fysikk på alt, alt online ......geezes. Impressive

Skrevet

Så snatchet de jaggu meg til seg Ninja Theory.

Så faktisk ikke den komme. Føler Ninja Theory alltid har jobbet tettere med Sony, men tenker vel mye det pga Heavenly Sword tilbake i de gode gamle dagene.

Skrevet

Jepp, det var overraskende. Nå får det i hvertfall åpnet lommeboka etter seg, så er spent på hva den gjengen der bedriver med nå etter det helt utrolige bra Hellblade :)

Skrevet

Jepp, det var overraskende. Nå får det i hvertfall åpnet lommeboka etter seg, så er spent på hva den gjengen der bedriver med nå etter det helt utrolige bra Hellblade :)

Faktisk ikke spilt Hellblade, men kjøpt på salg nylig. Får fyre opp mens jeg venter på Bethesda sin konferanse. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...