Gå til innhold

Dataspesialisten.no seriøs...?


Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg ville aldri kjøpt noe fra et firma man ikke kan ringe om det er noe.

 

 

Kontakt Oss

Beklager vi tar kun svar pr epost for alle våre Web kunder .
 
 
Pakke/retur-adresse:
DATASPESIALISTEN AS
POSTBOKS 134
2011 STRØMMEN
 
Faktura-adresse:
DATASPESIALISTEN AS
BENTSEBRUGATA 11
0476 OSLO
Endret av nor50
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

 

Jeg ville aldri kjøpt noe fra et firma man ikke kan ringe om det er noe. Kontakt Oss

Med andre ord har du ekskludert Elkjøp og Power?

 

 

Er da ikke noe problem å ringe dem. (Dessuten har jeg Elkjøp og Power på "armlengdes" avstand her jeg bor.)

Endret av nor50
Skrevet (endret)

Er da ikke noe problem å ringe dem. (Dessuten har jeg Elkjøp og Power på "armlengdes" avstand her jeg bor.)

Du kommer aldri frem til butikken på telefon. Endret av N o r e n g
Skrevet

 

 

 

Jeg ville aldri kjøpt noe fra et firma man ikke kan ringe om det er noe. Kontakt Oss

Med andre ord har du ekskludert Elkjøp og Power?

 

 

Er da ikke noe problem å ringe dem. (Dessuten har jeg Elkjøp og Power på "armlengdes" avstand her jeg bor.)

 

Du kommer aldri frem til butikken på telefon.

 

 

Det har jeg ikke hatt problem med de siste åra.

Skrevet

Leter man lenge nok, finner man alltids en person som jobber der og ett telefonnummer :)

 

Men som selger/service person er det skikkelig irriterende å bruke en halvtime på en telefon hvor noe kunne ha blitt forklart iløpet av 30sekunder på mail...

 

Tid er penger...

 

Jo hvert minutt en teknikker bruker i telefonen jo lengere tid tar det før ting blir ferdig reparert..  Og om man har 100 kunder så tar det så mye tid at teknikkeren ikke har engang tid til å gjøre noe annet arbeid en å snakke i telefonen og produktet blir aldri ferdig :p

Skrevet

Det har jeg ikke hatt problem med de siste åra.

Da bor du et unikt sted, de ansatte i butikkene i og rundt Oslo svarer aldri på telefon.

Kundesenteret svarer derimot, men de kan sjelden hjelpe deg.

  • 3 uker senere...
Skrevet

Så de hadde HTC U12+ på lager nå, og til best pris. La i handlekurven. Men det var 232 kr i porto! Da blir det i alle fall ikke noe av at jeg bestiller derfra! :-(

Skrevet

Så de hadde HTC U12+ på lager nå, og til best pris. La i handlekurven. Men det var 232 kr i porto! Da blir det i alle fall ikke noe av at jeg bestiller derfra! :-(

Styr unna de for alt det er verdt.

 

"Krangla" lenge med de etter at en PSU jeg kjøpte fra de tok kvelden.

 

De mente på at det ikke var noe reklamasjon på den. I tillegg hadde jeg visstnok kjøpt den billigere enn det de hadde sett for seg, så da hadde jeg iallefall ingenting jeg skulle ha sagt.

 

lasw0oI.png

  • Liker 3
  • 2 uker senere...
Skrevet (endret)

Er det produsenten i Kina som bestemmer salgsvikårene i Norge, eller er det leverandøren? Det spørs om det ikke er forbrukerkjøpsloven  :)

Endret av arne22
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...