Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Vi var nesten kjærester - jeg ødela ALT på en kveld


Anbefalte innlegg

 

Noen som har forlest seg på PUA-teori :cool:

Eventuelt har erfaring med over 100 forskjellige damer. Og la en ting være klart, de er alle sammen «hardwired» på nøyaktig den samme måten.

 

Jeg har aldri lest PUA fordi jeg har aldri hatt behov for det, jeg snakker kun basert på biologi og erfaring

 

 

100 forskjellige damer som du ikke har vært deg selv med? Har du vært sammen med noen av dem? Den typen råd du kommer med er fåfengt, for min del gidder jeg ikke relasjoner jeg ikke kan være ærlig i. Det tar vekk det meste av poenget for min del. Derfor de slo opp?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Noen som har forlest seg på PUA-teori :cool:

Eventuelt har erfaring med over 100 forskjellige damer. Og la en ting være klart, de er alle sammen «hardwired» på nøyaktig den samme måten.

 

Jeg har aldri lest PUA fordi jeg har aldri hatt behov for det, jeg snakker kun basert på biologi og erfaring

100 forskjellige damer som du ikke har vært deg selv med? Har du vært sammen med noen av dem? Den typen råd du kommer med er fåfengt, for min del gidder jeg ikke relasjoner jeg ikke kan være ærlig i. Det tar vekk det meste av poenget for min del. Derfor de slo opp?

Slo opp? Jeg har ikke vært eksklusiv med noen av dem.

 

Å være ærlig betyr ikke at man skal plumpe ut med alt man har på hjertet. Jeg er meg selv 100% nå, men har lært «the hard way» hvordan dette fungerer. Et problem for mange menn er at mange kvinner sier de liker én ting, eller at noe er greit, men underbevisst mener de noe annet.

 

Den frasen jeg har hørt jenter oftest si de «jeg er egentlig ikke sånn, men...» eller «jeg gjør aldri dette vanligvis, men..» 70% av kvinner fantaserer om å bli voldtatt. Jeg har hørt jenter i 20-åra si de gjerne ville pult Donald Trump pga personligheten hans. Men spør du en tilfeldig kvinne vil hun si at en fyr som Trump er det siste hun ville ha ligget med, selv om sannheten er en annen

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Slo opp? Jeg har ikke vært eksklusiv med noen av dem.

 

Å være ærlig betyr ikke at man skal plumpe ut med alt man har på hjertet. Jeg er meg selv 100% nå, men har lært «the hard way» hvordan dette fungerer. Et problem for mange menn er at mange kvinner sier de liker én ting, eller at noe er greit, men underbevisst mener de noe annet.

 

Den frasen jeg har hørt jenter oftest si de «jeg er egentlig ikke sånn, men...» eller «jeg gjør aldri dette vanligvis, men..» 70% av kvinner fantaserer om å bli voldtatt. Jeg har hørt jenter i 20-åra si de gjerne ville pult Donald Trump pga personligheten hans. Men spør du en tilfeldig kvinne vil hun si at en fyr som Trump er det siste hun ville ha ligget med, selv om sannheten er en annen

 

Du har ikke hatt kjæreste, men vil gi tips om hvordan å få kjæreste?

 

Er det noe livet har lært meg, så er det at man bør sikte seg inn mot ærlighet og åpenhet i nære relasjoner. Uttrykke sin sannhet og også lytte til andres sannhet. Du kan sikkert få deg sex fra ulike damer på den måten du opptrer på, men det var ikke målet for denne tråden såvidt jeg kan bedømme.

Endret av Aiven
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

 

Noen som har forlest seg på PUA-teori :cool:

har erfaring med over 100 forskjellige damer.  de er alle sammen «hardwired» på nøyaktig den samme måten.

100 forskjellige damer som du ikke har vært deg selv med? Har du vært sammen med noen av dem? Derfor de slo opp?

Jeg har ikke vært eksklusiv med noen av dem.

 

Jeg er meg selv 100% nå, men har lært «the hard way»

 

Æhæhæhæhæ  :rofl: Selvinnsikt er velinnsikt.

 

Ellers bra det løste seg TS.

Endret av Kakeshoma
Lenke til kommentar

Du har ikke hatt kjæreste, men vil gi tips om hvordan å få kjæreste? Er det noe livet har lært meg, så er det at man bør sikte seg inn mot ærlighet og åpenhet i nære relasjoner. Uttrykke sin sannhet og også lytte til andres sannhet. Du kan sikkert få deg sex fra ulike damer på den måten du opptrer på, men det var ikke målet for denne tråden såvidt jeg kan bedømme.

Man skal som utgangspunkt skal være ærlig, men det finnes mange tilfeller hvor det gjøres unntak fra dette. Et eksempel kan være at man skjuler nervøsitet foran en date. Om hun så spør om du er/var nervøs, så sier du nei. Et annet eksempel er der hvor hun tester deg, og det du må gjøre for å bestå testen er å fremstå upåvirket selv om du egentlig ikke er det.

 

Når det gjelder sex er kvinner programmert til å knytte seg til en person de har sex. Det er en grunn til at kvinner med mange partnere/ons er en instinktiv turn-off hos menn. Det tyder på at hun kan ha vanskeligheter med å knytte seg til eventuelt avkom også, noe som er dårlig for overlevelsen. Dessuten vitner det om uansvarlighet, da sex innebærer en vesentlig større risiko for kvinner enn for menn.

 

Det å få seg kjæreste er noe annet enn å beholde kjæresten over tid. Kvinner tester menn hele tiden, noe som er bra med tanke på å sile ut de svake individene fra reproduksjonssyklusen. Du må gjerne tro at slike ting ikke betyr noe, og at ærlighet løser alt. Men det kommer en dag når dama "trenger å snakke" og noe bare "føles feil. Disse testene utføres underbevisst, og resultatetmav dem registreres og lagres underbevisst. Det er ikke noe man kan argumentere seg bort ifra i ettertid. Du kan aldri argumentere logisk overfor en kvinne om hvorfor hun burde velge deg. "Men jeg var full"..."men jeg er egentlig ikke slik". Kvinner styres av følelser. Til syvende og sist handler det om hva hun føler som betyr noe, og følelser oppstår gjennom erfaring ikke konstatering av fakta.

Lenke til kommentar

Jeg har aldri lest PUA fordi jeg har aldri hatt behov for det, jeg snakker kun basert på biologi og erfaring

LOL.

 

Du har bare tilfeldigvis nøyaktig de samme vrangforestillingene og sviktende forståelse av biologi som PUA-teori bygger på?

 

Det er nesten komisk. Du er som en karikatur; nesten for rendyrket til å være sann.

 

Anonymous poster hash: 67231...ebe

  • Liker 6
Lenke til kommentar

ut ifra det du skrev så virker hun som en dramalama, dvs lage storm i vannglass, hun har tidligvis lite forståelser for hva du føler. du har ikke ødelagt noenting, hun har bare fått deg til å tro og føler du har ødelagt forholdet, man kan bli hjerneskadet av å være i forhold med slike folk. finn en annen dame, en som er glad for den personen du virkelig er,  ikke en som du må forandre deg for å bli likt, kjærlighetssorg er en dritt følelser, men det er bare en illusjon som går over med tiden, det finnes utrolig mange flere fisker i havet, lykke til

Endret av Anonimofied
Lenke til kommentar

ut ifra det du skrev så virker hun som en dramalama, dvs lage storm i vannglass, hun har tidligvis lite forståelser for hva du føler. du har ikke ødelagt noenting, hun har bare fått deg til å tro og føler du har ødelagt forholdet, man kan bli hjerneskadet av å være i forhold med slike folk. finn en annen dame, en som er glad for den personen du virkelig er,  ikke en som du må forandre deg for å bli likt, kjærlighetssorg er en dritt følelser, men det er bare en illusjon som går over med tiden, det finnes utrolig mange flere fisker i havet, lykke til

Jeg er helt uenig med deg, hva i all verden baserer du det på? Vi vet ikke engang nøyaktig hva som er blitt sagt, eller hvordan. Disse latterlige amatørpsykoanalysene vi ser i annenhver tråd er dessverre i 9/10 tilfeller kun egnet til å ødelegge noe bra (selv en defekt klokke viser rett tid to ganger i døgnet).

Lenke til kommentar

dama skrev selv at det var hun som overeagerte på meldingene. ts trodde han hadde ødelagt forholdet lol. jeg synes synd på han fordi han må ha vært gjennom humørsvingning av en berg og dal bane, men noen liker vel å pine seg selv

uansett slike ting er kanskje nytt for ts men ifølge historie så er dette ikke nytt, og forholdet vil ikke fungere i lengden dessverre, vi får følge med denne tråden og se, ts for oppdatere oss når det er slutt så vil vi se hvem som har rett

 

 

 

TS her, hadde glemt tråden.

 

Ting er bra mellom oss nå, hun sa at det var HUN som overreagerte og at hun bare var veldig sliten. 

Endret av Anonimofied
Lenke til kommentar
LOL.

 

Du har bare tilfeldigvis nøyaktig de samme vrangforestillingene og sviktende forståelse av biologi som PUA-teori bygger på?

 

Det er nesten komisk. Du er som en karikatur; nesten for rendyrket til å være sann.

 

Anonymous poster hash: 67231...ebe

Med mindre du kan nevne én konkret ting du mener jeg har sagt som er feil så kan du klappe igjen.

Endret av coffeee
Lenke til kommentar

Alltid like moro når folk skal gre 3.5 milliardar menneske under ein kam basert på eigne erfaringar. Gjerne der vedkomande aldri har hatt eit forhold som var meint å vare, eller ekskluderte andre.

3,5 milliarder kvinner som hver og en er et resultat av evolusjon gjennom ufattelig mange generasjoner, hvor preferanser for bestemte gener har vært bestemmende for den naturlige seleksjonen. At kvinner instinktivt skal bli klissvåte mellom beina av høye, atletiske menn med kraftig kjeve og dyp stemme (aka så mye testosteron som mulig) gir svært liten mening i dagens siviliserte samfunn. Det er svært sjeldent menn i dag trenger å være fysisk overlegne andre menn for å kunne beskytte familien sin. Det endrer ikke det faktum at kvinner tiltrekkes av disse tingene.

Endret av coffeee
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...