Gå til innhold

RYKTE: OnePlus 6 kan bli markedets billigste Snapdragon 845-telefon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

OnePlus-6.300x169.jpg

Kan treffe markedet allerede om et par uker.

Du akkurat det har jeg dårlig tro på. Oneplus har lange tradisjoner om å hype feks leveringsdato. Slik har det vært siden lansering av oneplus one

tilbake i 2014 vel? Sent Q2 pleier å være fasit, til tross for at de forsøker å fremstille det som om de kommer ut før. Så er gjerne Q2 starten på Q3 før de første i køen får sine klamme hender på mobilen, også går det gjerne 4-8 uker før mobilen er tilgjengelig for alle.

 

Om de endrer tidligere praksis så er jo det fint, for det er stress for kundene dette styret med invites etc. Vi får se, men som sagt. Skeptisk.

 

Hvorfor er glass på baksiden et pluss? Glasset på baksiden av s7en min knuste omtrent på vei ut av butikken..

Som regel brukes glass pga trådløs lading, men feks huawei har jo mobiler med glass på baksiden og de mangler trådløs lading. Major fcuk up fra huawei.

 

Blir jo spennende og se prisen på denne kontra Xiaomi Mi Mix 2 med 64gb lagring og 6gb minne med 5k norsk pris (https://www.netonnet.no/art/telefon-og-gps/mobiltelefon/xiaomi/xiaomi-mi-mix-2black/1003145.14688/)

Mtp at det sitter en snapdragon 835 i den fra Xiaomi så blir det nesten litt feil å sammenlikne den med 1+6, da oneplus 6 kommer med siste snapdragon 845. Adskillig raskere, og med ennå bedre strømstyring.

Endret av bojangles
Lenke til kommentar

Dere vet vel at Xiaomi Mi Mix 2S med Snapdragon 845 er til salgs i Norge? Smak og behag. Trenger du en slim tlf så gå for 1+6, ellers så går du for Mix 2S. Den slår iPhone X når det kommer til design. Kamera skal visstnok være like bra i følge tester. Google it! Lykke til!

Lenke til kommentar

Dere vet vel at Xiaomi Mi Mix 2S med Snapdragon 845 er til salgs i Norge? Smak og behag. Trenger du en slim tlf så gå for 1+6, ellers så går du for Mix 2S. Den slår iPhone X når det kommer til design. Kamera skal visstnok være like bra i følge tester. Google it! Lykke til!

 

Tenker du på at du kan forhåndsbestille Mi Mix 2S på iWill? Det er ikke det samme som at den er til salgs.

 

Og hvilken mobil av disse mener du skal ha like bra kamera som iPhone X? Både OnePlus og Xiaomi er ikke akkurat kjent for bra kamera...

Lenke til kommentar

 

Dere vet vel at Xiaomi Mi Mix 2S med Snapdragon 845 er til salgs i Norge? Smak og behag. Trenger du en slim tlf så gå for 1+6, ellers så går du for Mix 2S. Den slår iPhone X når det kommer til design. Kamera skal visstnok være like bra i følge tester. Google it! Lykke til!

 

Tenker du på at du kan forhåndsbestille Mi Mix 2S på iWill? Det er ikke det samme som at den er til salgs.

 

Og hvilken mobil av disse mener du skal ha like bra kamera som iPhone X? Både OnePlus og Xiaomi er ikke akkurat kjent for bra kamera...

https://www.dxomark.com/category/mobile-reviews/

 

Apple iPhone X 97

Xiaomi Mi MIX 2S 97

Lenke til kommentar

 

 

Dere vet vel at Xiaomi Mi Mix 2S med Snapdragon 845 er til salgs i Norge? Smak og behag. Trenger du en slim tlf så gå for 1+6, ellers så går du for Mix 2S. Den slår iPhone X når det kommer til design. Kamera skal visstnok være like bra i følge tester. Google it! Lykke til!

 

Tenker du på at du kan forhåndsbestille Mi Mix 2S på iWill? Det er ikke det samme som at den er til salgs.

 

Og hvilken mobil av disse mener du skal ha like bra kamera som iPhone X? Både OnePlus og Xiaomi er ikke akkurat kjent for bra kamera...

https://www.dxomark.com/category/mobile-reviews/

 

Apple iPhone X 97

Xiaomi Mi MIX 2S 97

 

 

Interresant!

Jeg har en Mi Mix nå, og den fikk også bra reviews på kameraet sitt i sin tid, men uten OIS så er den nesten ubrukelig så lenge det ikke er veldig lyst. Har blitt noe bedre med Oreo og GCMod kamera, men Front Facing kamera, som er i bunn av telefonen og meget dårlig (også på 2S) er nok en deal breaker for en del.

Spent på å se hvordan kamera er på OnePlus 6  :cool: 

Lenke til kommentar

Hvorfor er glass på baksiden et pluss? Glasset på baksiden av s7en min knuste omtrent på vei ut av butikken..

 

Min S7 er i utmerket tilstand etter å ha hatt den et par år. Men jeg kjøpte et orginal deksel og satt på den med en gang FØR jeg gikk ut av butikken :)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Kan ikke tro at folk sammenligner xiaomi og oneplus. Xiaomi er en dritt dårlig telefon med en ubrukelig Miui interface. Har hatt redmi 5 plus og en større dritt telefon skal en lette lenge etter. Aldri mer xiaomi dritt telefon på meg.

Skal alltid kjøpe oneplus i fremtiden. Den beste telefon som finns.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...