Gå til innhold

No Man's Sky kommer til Xbox One


Anbefalte innlegg

Kjøpte spillet for et halvt år siden. Det var helt annerledes en det folk sier det er. Jeg spilte det non-stop hele uka og elsket det. Det var nok av ting å gjøre i spillet og selv flere timer inn i spillet fant jeg nye planeter med biomes jeg aldri hadde sett før. Hatet på spillet er fra folk som ikke har prøvd det, og liker og hate ting for å hate.

 

Jeg vet spillet hadde fått en del updates da jeg kjøpte det, men at det fortsatt blir hatet som da det først kom ut, er bare dumt...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

(…)

Jeg har ikke hørt en eneste en som har likt spillet etter at "nyhets faktoren" var borte. No man's sky er nå synonymt med dårlig spill/ikke spill/over hype.

 

(…)

 

Da har du ikke fulgt veldig godt med. Det er mange som liker spillet og det er en høyst aktiv subreddit med folk som fremdeles spiller og koser seg i No Man's Sky. Spillet har fått mange store oppdateringer og har fremdeles mange spillere.

 

Det mest positive med hype-fadesen er at det kanskje er en del drittunger som har lært at man ikke skal forhåndsbestille spill og at PR og reklame er noe man skal ta med en stor klype salt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Hva er problemet ditt? Det er multiplayer i spillet. Du kan møte andre spillere.

Men det har aldri vært markedsført som et multiplayer spill. Akkurat det som kom fram i videoen du la fram.

 

Her, to folk som møtes i spillet:

https://youtu.be/dAuGXfi0-lk

I videoen som jeg postet sier Sean at, ja man kan treffe spillere. Du så den? Det kunne man ikke. Et space exploration spill er langt mer interessant som MP enn det som ble et tomt generisk single player spill (ved release) det er som tidligere nevnt kult sted de fikser det nå. Jeg så denne "multiplayeren" og det er fortsatt en svært tynn vurdering av betegnelsen.

 

Det eneste jeg skal frem til er at jeg forstår at det floppet, og jeg forstår ryktet de har nå. Det var en kjip løgn, eller kjip markedsføring om du vil.

 

At spillet nå har en 6-700 stk på steam som koser seg er flott, at de fikser det er flott.

 

De er heller ikke alene om denne typen slu markedsføring, men det er allikevel kritikkverdig, uansett hvor utbredt det er.

Lenke til kommentar

I videoen som jeg postet sier Sean at, ja man kan treffe spillere. Du så den? Det kunne man ikke. Et space exploration spill er langt mer interessant som MP enn det som ble et tomt generisk single player spill (ved release) det er som tidligere nevnt kult sted de fikser det nå. Jeg så denne "multiplayeren" og det er fortsatt en svært tynn vurdering av betegnelsen.

 

Det eneste jeg skal frem til er at jeg forstår at det floppet, og jeg forstår ryktet de har nå. Det var en kjip løgn, eller kjip markedsføring om du vil.

 

At spillet nå har en 6-700 stk på steam som koser seg er flott, at de fikser det er flott.

 

De er heller ikke alene om denne typen slu markedsføring, men det er allikevel kritikkverdig, uansett hvor utbredt det er.

 

Han sier "ja, du kan treffe noen, men det er så lite sannsynlig at du nok aldri vil se noen"

Og som videoen min viste, så kan man treffe folk.

Lenke til kommentar

 

I videoen som jeg postet sier Sean at, ja man kan treffe spillere. Du så den? Det kunne man ikke. Et space exploration spill er langt mer interessant som MP enn det som ble et tomt generisk single player spill (ved release) det er som tidligere nevnt kult sted de fikser det nå. Jeg så denne "multiplayeren" og det er fortsatt en svært tynn vurdering av betegnelsen.

 

Det eneste jeg skal frem til er at jeg forstår at det floppet, og jeg forstår ryktet de har nå. Det var en kjip løgn, eller kjip markedsføring om du vil.

 

At spillet nå har en 6-700 stk på steam som koser seg er flott, at de fikser det er flott.

 

De er heller ikke alene om denne typen slu markedsføring, men det er allikevel kritikkverdig, uansett hvor utbredt det er.

 

Han sier "ja, du kan treffe noen, men det er så lite sannsynlig at du nok aldri vil se noen"

Og som videoen min viste, så kan man treffe folk.

Han begrunnet det med at det var mulig, men lite sannsynlig pga størrelsen av spillet. Ikke pga at Det faktisk ikke eksisterte multiplayer -i noen form- på tidspunktet.

Lenke til kommentar

Har aventa dette spillet pga at det kunne komme 1080p/60fps til ps4p. Det har HG innfridd og med tanke på alt di har lagt til framstår NMS som eit betre spill enn det som var annonsert for knappe 2 år sia. 3 mill solgt er det ikkje så verst når man skjønner korleis hatet forsatt er viktigare enn å faktisk vurdere spillet opp mot kva man får. Tipper xox versjonen blir griselekker. Spørs om eg kan vente heilt til den versjonen er klar. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

 

 

Gjerne utbroder litt Gunfreak, så vi slipper å gjette oss til hva du mener om saken ;)

Du har ikke fått med deg at spillet er toksisk? Bare å ha spillet på konsollen sin er jo dårlig reklame.

 

Er som å si ja nå er chlamydia også tilgjengelig på Xbox 1.

Vil ikke tro de hadde jobbet med oppdateringer, patching og porting hvis det var ett tapsprosjekt.

 

Det levde ikke opp til forventningene, men det er mange som liker det.

Er faktisk "ingen" som liker det.. Sjekk steamcharts som et eksempel så ser du selv. Spillet er helt dødt og det er kun pågrunn av en ting nemlig at utviklerne scammet brukerne. De lovet og lovet ved release og ingen av funksjonene og muligheten var der. De hevdet at man fra start ville kunne se om noen hadde vært på planeten du hadde vært på (noe som nå er umulig siden spillet også er dødt) men det var ikke engang implementert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...