Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hun sier at hun er interessert, men vil aldri finne på noe


Anbefalte innlegg

Hun jeg driver med sier at jeg er den eneste hun vil ha, at hun kunne ønske at jeg var hennes og at hun tenker masse på meg. Jeg har sagt hva jeg føler om henne, og hun sier at hun føler det samme som det jeg gjør. Vi flørter en del over melding, sender masse hjerter osv.

 

Men hver gang jeg spør henne om å finne på noe får jeg som regel bare "kanskje" eller "vi får se" til svar. Når jeg f.eks spør om hun har lyst til å finne på noe i kveld gir hun et kort svar før jeg ikke hører noe mer. Jeg maser ikke, jeg kan vente i noen dager før jeg spør igjen ettersom jeg ikke vil virke desperat. Vil også se om hun tar initiativet noe hun sjeldent gjør.

 

Sånn som i foregårs spurte jeg henne om hun vil komme en tur til meg. Fikk bare "kanskje" til svar. Hørte ikke noe mer, før jeg fikk snap om at hun var med venninna si. Det er ikke noe galt i at hun henger med veninnene sine, men det virker som at hun aldri vil ofre litt tid for meg og at jeg aldri er noe prioritet.

 

Vi skriver mye over nettet og det blir en del snakking i telefonen (der tar begge intiativ), men vi møtes sjeldent til tross for at vi bor noen minutter unna hverandre. 

 

 

 

 



Anonymous poster hash: 078d9...517
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Men hver gang jeg spør henne om å finne på noe får jeg som regel bare "kanskje" eller "vi får se" til svar. 

 

 

Høres ut som en av mine historier. 

 

Hun tester deg. Ikke vis for mye interesse. La henne spørre neste gang. Tar hun ikke initiativ så er hun ikke interessert, og er mest sannsynlig mer interessert i noen andre. Eller så er hun veldig ung og ønsker bare å ligge rundt. 

 

Anonymous poster hash: 05d43...e01

  • Liker 2
Lenke til kommentar

ikke spør, si at du har lagt planer og at ho må være klar klokka et eller annet og at du kommer og henter henne da.

ikke noe vits å vise svakhet og surre og kaste bort tiden din på denne måten. med mindre dere begge er i 12 års alderen...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Blir som med trekkhunder det der.

 

Hundekjøreren gir en og annen godbit til hundene som står i bur og/eller kjetting.

Når hundekjøreren kommer ut står alle bikkjene og spretter i håp om å få lov til å jobbe vettet av seg foran sleden.

Hvem får aller nådigst lov til å bli lederhund? Hvem får aller nådigst lov til å slave? Hvem blir utestengt og må være i buret sitt.

 

Høres ut som om du sitter i buret med kjettingen på.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...