Gå til innhold

SV-topp vil endre "Ja, vi elsker"


  

20 stemmer

  1. 1. Bør "Ja, vi elsker" byttes ut?

    • Ja, vi trenger en mer inkluderende og likestilt nasjonalsang
      3
    • Nei, nå må sosialistene gi seg med å ødelegge det norske
      17


Anbefalte innlegg

Politisk korrekthet har nå gått så langt at det gjør de som bedriver med det hjerneskadet. De har muligens et ønske om å gjøre noe bra, men de gjør alt feil og gjør alt verre enn det var og ender opp med å være svært skadelige for samfunnet og undergraver hele samfunnets historie, tradisjoner og normer. Dette er ikke i harmoni med folket og deres følelser, noe som fører til at politisk korrekhet har blitt til en slags tyrannisk institusjon som gjør alt feil.

Han fyren der i videoen har en del interessante meninger og er ganske flink til å fremstille disse. Har sett noen videoer fra han tidligere. Det er sikkert bare et tidsspørmål før han blir sensurert og slettet fra youtube dessverre.

 

En flink Amerikansk pastor ble forresten nektet innreise til UK, bare fordi meningene hans er kontroversielle.

 

 

Jeg er så lei av konservative som ser på all forandring som noe skadelig og ødeleggende for samfunnet, istedenfor å se at endringene som skjer skaper et mer inkluderende fellesskap på likere premisser. Typisk er det hvite menn (er det selv, men har ikke holdningene) som stritter i mot, fordi det er deres plasser rundt bordet som skal fordels ut til homser, kvinner og transpersoner. Tiden for en mannsdominert elite er på vei ut, bare bli vandt med det!

 

Hadde du reagert likt hvis det var en fra islamsk tro med kontroversielle meninger som hadde blitt nektet innreise? Ekstreme kristne verdier er like ille og fylt av hat som det muslimske ekstreme er, og jeg gjør ingen forskjell på de to.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Hadde du reagert likt hvis det var en fra islamsk tro med kontroversielle meninger som hadde blitt nektet innreise? Ekstreme kristne verdier er like ille og fylt av hat som det muslimske ekstreme er, og jeg gjør ingen forskjell på de to.

Så du er tilhenger av fullstendig fri flyt, og ingen kontroll på grensene?

 

 

Jeg likestiller ekstreme kristne og ekstreme muslimer og sier at jeg ikke ønsker noen av dem.

Lenke til kommentar

 

Politisk korrekthet har nå gått så langt at det gjør de som bedriver med det hjerneskadet. De har muligens et ønske om å gjøre noe bra, men de gjør alt feil og gjør alt verre enn det var og ender opp med å være svært skadelige for samfunnet og undergraver hele samfunnets historie, tradisjoner og normer. Dette er ikke i harmoni med folket og deres følelser, noe som fører til at politisk korrekhet har blitt til en slags tyrannisk institusjon som gjør alt feil.

 

Han fyren der i videoen har en del interessante meninger og er ganske flink til å fremstille disse. Har sett noen videoer fra han tidligere. Det er sikkert bare et tidsspørmål før han blir sensurert og slettet fra youtube dessverre.

 

En flink Amerikansk pastor ble forresten nektet innreise til UK, bare fordi meningene hans er kontroversielle.

 

Jeg er så lei av konservative som ser på all forandring som noe skadelig og ødeleggende for samfunnet, istedenfor å se at endringene som skjer skaper et mer inkluderende fellesskap på likere premisser. Typisk er det hvite menn (er det selv, men har ikke holdningene) som stritter i mot, fordi det er deres plasser rundt bordet som skal fordels ut til homser, kvinner og transpersoner. Tiden for en mannsdominert elite er på vei ut, bare bli vandt med det!

 

Hadde du reagert likt hvis det var en fra islamsk tro med kontroversielle meninger som hadde blitt nektet innreise? Ekstreme kristne verdier er like ille og fylt av hat som det muslimske ekstreme er, og jeg gjør ingen forskjell på de to.

 

Nei, jeg hadde ikke reagert om det var en muslim som ble nektet innreise, for Europa er ikke Islamsk, det er Kristent. Vi trenger ikke engang ha en ekstrem muslim for å forby dem innreise, vi kan forby alle muslimer innreise. Islam har INGEN rettigheter i Europa, utover at de er fri til å drive sin religion i det private. Islam har ingen offentlig rett her og er kun en annenrangs religion i et kristent samfunn, som vi med godhet tillater. Ikke fordi de er gode, men fordi vi er gode.

 

Å nekte Kristent fundament og historie i Europa blir som å nekte at Romerriket har eksistert. Europa og alle land i Europa er Kristne samfunn. Om man vil endre det, trenger man ikek forsøke å nekte for realiteten, lyge og manipulere, da kan man heller protester og si seg uenig med at Europa bør fortsette å være et kristent samfunn. Det er tross alt innenfor personers personlige og demokratiske friheter i våre Kristne land.

 

Men, du kan jo forsøke å dra til Israel for å preke om Jesus og spre Jesus ord, eller du kan dra til Muslisme land for å bygge kirker og fremme Kristendommen, så vil du nok fort forstå at disse rettighetene er ekslusive til våre Kristne land og resultat av vår Kristne historie.

 

"Inkluderende fellesskap"? Hva er det forslags abstrakt utrykk? Inkluderende for alle som ønsker å undergrave våre verdier, vår felles historie og realiteten, og eksluderende for alle andre? Et sett verdier som alle må akseptere eller bli fordømt om dem ikke aksepterer det? En alternativ religion til Kristendommen, basert på tro på evolusjonsteorien og et sett av "feel good"liberalistiske verdier og regler som alle må tro på? Fuck free speech så lenge folk ikke glorifiserer homoer og transvestitter, fuck realiteten så lenge folk ikke tror det er normalt å være homo eller transvestitt. Fuck folk som tror menn er sterkere enn kvinner, og dra til bakvendtland alle som tror menn og kvinner er forskjellige og har forskjellige kvaliteter. For i vårt nye trosssystem er det ikke forskjell på kvinner og menn! Alle som sier noe annet er rasister!

 

Alle som vil beholde det som er BRA fra vår historie og som vi gjennom flere tusen år har gjort til normer, er fascister! Vi skal endre ALT! Det er tross alt vår nye religion basert på evolusjonsteorien og liberalistiske vrangforestillinger. Hva folket mener er irrelevant! Hva folket vil er irrelevant! Her er det ikke snakk om folkets rettigheter, de kan dra til bakvendtland, her er det viktigere med minoriteters rettigheter. Faktisk er minoriteter så viktige at vi bør være villige til å ofre oss selv og vårt samfunn for disse! Vi er tross alt de gode per vår religiøse tro, fordi vi tar inn 10.000 flyktninger fra land som vi har ødelagt! Krig er fred, og skaden kan glemmes så lenge vi later som vi gjør noe bra ved å hjelpe folk som vi selv har skadet og ødelagt landet til!

 

Fuck realiteten, fuck historie, fuck tradisjoner, fuck verdier. Ingen av disse tingene teller så lenge vi kan skape "et mer inkluderende fellesskap". Det er det eneste som teller! Bare spør vår Gud, han heter "big bang" og hans profeter er Charles Darwin, Stephen Hawkins og Richard Dawkins!

 

I vårt "inkluderende felleskap" er alle som ikke holder våre verdier irrelevant, alle andre meninger kommer fra fascister, rasister og verdens avskum. Vi SKAL skape bakvendtland, koste hva det koste vil! Ingenting av det vi har lært gjennom flere tusen år med samfunnshistorie er relevant! Alt det kan forkastes og strykes. Verdier som folk har er tross alt flytende og kan erstattes av nye verdier, og slik skal det bli, for nye verdier er tross alt bedre verdier. Alt som er nytt er bedre, selv om det er verre. Slik er det i bakvendtland.

 

Om du tror jeg er konservativ så tar du feil. Jeg er kun for de beste løsningene, og mange av disse løsningene er faktisk løsninger vi allerede har implementert de siste tusenvis av årene med et sivilisert samfunn. Og ja, mange av disse er skadelige å erstatte med dårligere nye løsinger. Jeg er temmelig liberal i forhold til nye ideer og løsninger faktisk, såfrem disse er bedre enn det de erstatter. Men å erstatte noe, kun for å erstatte det, eller erstatte det med noe, kun fordi det er nytt er ren dumhet. Det er også langt viktigere å forholde seg til realiteten, logikk og fornuft enn rene ønskedrømmer og tåpelige og skadelige fantasier.

 

Å tro at menn og kvinner er like er ikke i henhold til realiteten, og det å bygge et samfunn basert på en vrangforestilling om at menn og kvinner er like er ren dumhet, og dumhet er skadelig. Å tro at homofili er normalt er heller ikke i henhold til realiteten, for vi vet alle at heterofili er det som er normalt, iallefall blant mennesker og de aller fleste andre levende skapninger.

 

Men det er bare å late som, for slike vrangforestillinger som de som ønsker "et mer inkluderende fellesskap" ønsker å skape skal tvinges på alle, selv om majoriteten ikke er enige med deres syn. Da skal de isåfall lyges til og hjernevaskes helt til de kommer til samme tro som de andre som allerede lever i bakvendtland slik at ønsketenkning og tullete vrangforestillinger kan oppfylles, selv om det totale resultatet er at samfunnet blir mye verre og selv om majoritetens rettigheter trampes på. For i bakvendtland der er troen at bakvendslands fantasisamfunn er et bedre samfunn enn alle andre samfunn, og derfor SKAL bakvendlands fantasier implementeres.

 

Koste hva det koste vil.

 

Babylons horemenn har mye makt og lang rekkevidde.

Lenke til kommentar

Om du tror jeg er konservativ så tar du feil. Jeg er kun for de beste løsningene, og mange av disse løsningene er faktisk løsninger vi allerede har implementert de siste tusenvis av årene med et sivilisert samfunn. 

Dette er jo en klassisk konservativ holdning da. Og hvilke verdier er det du prøver å beskytte egentlig? Verdien om at vi skal ha lov til å utestenge alle fra andre religioner enn kristendommen og ikke tilpasse oss noen på en måte som gjør at vi alle kan leve sammen på en harmonisk måte, verdien om at alle som har en annen seksuell legning enn majoriteten i befolkningen er mindre verdt enn andre, verdien om at menn passer best i lederstillinger fordi det alltid har vært sånn og hvis vi tukler med det så forfaller hele samfunnet?

 

Vår felles historie er full av svære samfunnsomveltninger og store forandringer som har skylt innover samfunnet, og det har alltid vært de som er bakoverlent som syns at det gamle gode er best og blir skremt av endringer fordi de gjerne fikk mange fordeler av måten det gamle samfunnet fungerte og så har de de som er framoverlent og tar i mot endringer med åpne armer fordi det gamle samfunnet ikke fungerte like bra for dem.

 

Holdningene dine er utdaterte og vitner en frykt for å miste status i et samfunn som utvikler seg fortere enn noen gang, og istedenfor å sette deg inn i minoriteters lidelser under det tidligere systemet før feminisme og homorettigheter for eksempel har du bare satt deg på bakbeina og nektet å akseptere det. Tror du virkelig at diskriminering av kvinner og homofile er framtiden? Og hvilken vekt skal vi tillegge historie hvis det fører til lidelse og mindre harmoni i samfunnet? Bytt det ut, forandre på det, se hva som fungerer og ikke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja vi elsker er vel omtrent like pinlig utdatert som andre nasjonalsanger. Stort sett synges vel alle slike sanger uten at man egentlig tenker på eller bryr seg om teksten. Jeg vet ikke helt hva vi skal med disse sangene så for min del kan de gjerne endres eller fjernes, men hvis noen synes denne tradisjonen er veldig fin gjør det meg ikke noe om man fortsetter å bruke den heller.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Om du tror jeg er konservativ så tar du feil. Jeg er kun for de beste løsningene, og mange av disse løsningene er faktisk løsninger vi allerede har implementert de siste tusenvis av årene med et sivilisert samfunn. 

Dette er jo en klassisk konservativ holdning da. Og hvilke verdier er det du prøver å beskytte egentlig? Verdien om at vi skal ha lov til å utestenge alle fra andre religioner enn kristendommen og ikke tilpasse oss noen på en måte som gjør at vi alle kan leve sammen på en harmonisk måte, verdien om at alle som har en annen seksuell legning enn majoriteten i befolkningen er mindre verdt enn andre, verdien om at menn passer best i lederstillinger fordi det alltid har vært sånn og hvis vi tukler med det så forfaller hele samfunnet?

 

Vår felles historie er full av svære samfunnsomveltninger og store forandringer som har skylt innover samfunnet, og det har alltid vært de som er bakoverlent som syns at det gamle gode er best og blir skremt av endringer fordi de gjerne fikk mange fordeler av måten det gamle samfunnet fungerte og så har de de som er framoverlent og tar i mot endringer med åpne armer fordi det gamle samfunnet ikke fungerte like bra for dem.

 

Holdningene dine er utdaterte og vitner en frykt for å miste status i et samfunn som utvikler seg fortere enn noen gang, og istedenfor å sette deg inn i minoriteters lidelser under det tidligere systemet før feminisme og homorettigheter for eksempel har du bare satt deg på bakbeina og nektet å akseptere det. Tror du virkelig at diskriminering av kvinner og homofile er framtiden? Og hvilken vekt skal vi tillegge historie hvis det fører til lidelse og mindre harmoni i samfunnet? Bytt det ut, forandre på det, se hva som fungerer og ikke.

 

For noe tull. Jeg har jo allerede sagt jeg er for nye ideer, så lenge er bedre enn det de erstatter. Hvis de ikke er bedre, er jeg imot det.

 

Så er jeg imot overdrivelser og for moderasjon. Det finnes faktisk noe som heter "å gå FOR langt".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...