Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Liverpool


G27

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, da vet vi unnskyldningene om dere taper. Mou vil være fritatt, må jo være spillerne, fordi manager forteller dem ikke til å "spille dårlig"  :lol:

 

Men må si jeg er optimist, gleder meg som alltid før disse oppgjørene, fordi jeg vet mitt lag ikke prøver å ødelegge kampen, og om det sitter som det skal, så blir det fort slakt av Man Utd. Satser på det. :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det kommer til å bli fryktelig stress, særlig når man skal spille mot Jürgen Klopps vanvittige gegenpress.

 

Den offensive kraften til Liverpool er i sin egen særklasse for tiden, milevis foran noe av det United har å stille med. Salah og Firmino spesielt kan leke med hvilket som helst forsvar i hele verden.

 

Som om ikke det var nok har Liverpool sett betraktelig bedre defensivt ut enn United i det siste og, noe som bør bekymre. Rett og slett et bedre lag for tiden.

Lenke til kommentar

Håper mest på en kamp med høyt tenningsnivå og tempo. Førsteomgangene til United har ofte vært dårlige i det siste, før det smeller til i andreomgangen. Det funker ikke i dag, må være full skjerpings fra start.

 

En ting Klopp har lykkes godt med etter nyttår er å smelle ut fra start, og klare å opprettholde presset gjennom hele kampen. Virker som Liverpool er litt ferdige med å rakne i andreomgangene nå. Spillerne er nok på et mye bedre fysisk nivå enn forrige sesong.

 

For meg er denne kampen egentlig helt åpen, kan bikke begge veier. Har ingen formening om hvem som er favoritter, og er aldri helt fornøyd med uavgjort mot Liverpool selv om det vil være et ok resultat i dag.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Å dømme en sentral midtbanespiller som Pogba på mål blir jo feil, han har aldri scoret mye og det er som regel tre-fire spillere som er lenger frem i banen enn han. Pogba selv sammenlignet sin egen posisjon med Kanté. Likevel har han en del assists og er tredje sist på veldig mye. Har uten tvil veldig gode offensive egenskaper som vi har sett når han er litt lenger oppe, og er han i form skjer det som regel noe hver kamp. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...