Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Drømmer om å bli penetrert av en STOR pikk


Anbefalte innlegg

Så får hun snakke om det da. Men å først snakke om å være trofast og deretter snakke om å finne noen som hun kan teste med? Du ser ikke at det blir feil?

 

Joda, jeg ser den at det er et litt ute-av-vater perspektiv på saken, men hey. Problemer i sexlivet er et like fullverdig problem som mye annet. Og det som hjelper mest i å finne en løsning er som regel og lufte diverse løsninger - gode eller dårlige.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

TS her!

Jeg har jo ikke noen planer om å være utro. Det forklarte jeg tidlig. Det må da være mulig å lufte sine lyster og behov her,uten at at man skal bli satt i båser for både å ha fetisjer og ønske å ville være utro! Er vel ingen fetisj selv om man ønsker å prøve noe annet??

 

Jeg tenker å gå for den ideen om å kjøpe meg en stor dildo å prøve ut dette.

Liker jeg det, prøver jeg på en skånsom måte å forklare dette for mannen min og kanskje få han med "på leken".

Og liker jeg det ikke, kaster jeg den.

Enkelt og greit!

 

Takker for svar, tilbakemeldinger og tips! :)

 

 

Anonymous poster hash: 0b5ae...177

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Til TS igjen ^^

 

Fint at du er villig til å prøve Dildo!

Jeg har dessverre 1 jeg allerede har en ordning med hehe :)

 

men jeg har blitt godt kjent med en kar som jeg har møtt fra VIProom som har store mengder "mannejuice", helt normal størrelse. Men han kan ta for seg behovet ditt med å bli fylt opp og er veldig diskre ;)



Anonymous poster hash: e4deb...68f
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det må da være bedre å kjøpe seg en stor dildo enn å være utro... Fortell han at dette er en fantasi og at du ønsker å prøve en stor dildo, bare for å prøve det. ALLE har fantasier og fetisjer, så det må han bare tåle, tenker jeg. Kan forstå hans komplekser for størrelsen sin, men det har jo ingenting med at du ikke er fornøyd med hans penis, men at du vil prøve ulike sexleketøy. Jeg hadde ikke brydd meg.. det blir bare en besettelse. Da er det bedre å få gjort noe med det :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

TS her! Takker for både konstruktive tilbakemeldinger og de mer usaklige og usmaklige tilbakemeldinger- det er et bevis på at tråden har engasjert og provosert!

Jeg for min del er ferdig med temaet og funnet løsningen som passet meg, og egentlig helt ferdig med denne tråden nå.

Vil folk kommentere videre nå, så gjør gjerne det, men dette er det siste jeg kommenterer i denne tråden.

Lenke til kommentar
  • Uderzo låste denne emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...