Gå til innhold

Noen som har fått SX1?


JZA

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ubekreftet fra leverandør, men jeg er litt skeptisk, hvis den er på størrelse med 6600, har ikke bruk for symbian i grunn. Men tenkte kanskje at det var greit med mp3 når jeg først skal kjøpe ny mobba!

Hvis symbian ikke er viktig, og du vil ha MP3, så kjøp Nokia 3300...

har du prøvd denne mobilen c_u_m8? prøvd den over lengre tid?

 

kan ikke forstå hvordan det er mulig å anbefale denne telefonen..

Endret av arehei
Lenke til kommentar
Ubekreftet fra leverandør, men jeg er litt skeptisk, hvis den er på størrelse med 6600, har ikke bruk for symbian i grunn. Men tenkte kanskje at det var greit med mp3 når jeg først skal kjøpe ny mobba!

Hvis symbian ikke er viktig, og du vil ha MP3, så kjøp Nokia 3300...

har du prøvd denne mobilen c_u_m8? prøvd den over lengre tid?

 

kan ikke forstå hvordan det er mulig å anbefale denne telefonen..

Har prøvd den i over lengre tid. Ikke direkte min favorittelefon, men når han vil ha MP3, men ikke symbian, så er 3300 et godt valg...

Lenke til kommentar
Ubekreftet fra leverandør, men jeg er litt skeptisk, hvis den er på størrelse med 6600, har ikke bruk for symbian i grunn. Men tenkte kanskje at det var greit med mp3 når jeg først skal kjøpe ny mobba!

Hvis symbian ikke er viktig, og du vil ha MP3, så kjøp Nokia 3300...

Hvis symbian ikke er viktig og du vil ha MP3, kjøp deg en MP3-spiller... ;)

Lenke til kommentar
Ubekreftet fra leverandør, men jeg er litt skeptisk, hvis den er på størrelse med 6600, har ikke bruk for symbian i grunn. Men tenkte kanskje at det var greit med mp3 når jeg først skal kjøpe ny mobba!

Hvis symbian ikke er viktig, og du vil ha MP3, så kjøp Nokia 3300...

Hvis symbian ikke er viktig og du vil ha MP3, kjøp deg en MP3-spiller... ;)

dyrt med både ipod og mp3-spiller, lite praktisk også. tenkte å slå to fluer i en smekk!

Lenke til kommentar
hehe,-

 

du sier symbian ikke er viktig! vent til du har prøvd det, du blir rakst overbevist"

tviler på at symbian er en ting man er avhengig av, ikke fargeskjerm heller.

 

klarer man ikke gå tilbake vil vanlig mobil, etter å ha hatt en med symbian ?

Lenke til kommentar

Har prøvd den i over lengre tid. Ikke direkte min favorittelefon, men når han vil ha MP3, men ikke symbian, så er 3300 et godt valg...

ville anbefalt siemens sl45i mye mer, den har dessverre ikke fargeskjerm, men det er omtrent det den ikke har.. (kan selvfølgelig ikke måle seg med symbian telefoner osv)

 

den er mye mindre enn 3300, mye mindre bugs, mye lettere, MYE bedre tasteoppsett, kan lage meny selv, den har hotswap mmc (kjekt å ha på mp3 spiller), og man får den for ca tusen brukt (om ikke mindre)

Lenke til kommentar
hehe,-

 

du sier symbian ikke er viktig! vent til du har prøvd det, du blir rakst overbevist"

tviler på at symbian er en ting man er avhengig av, ikke fargeskjerm heller.

 

klarer man ikke gå tilbake vil vanlig mobil, etter å ha hatt en med symbian ?

Med Symbian mobil blir du hekta. Greier rett og slett ikke venne meg til "vanlige" telefoner. Er du en nerd, som meg, så skaffer du deg Symbian. Du må også være litt datakyndig for å utnytte en symbian mobil sitt potensiale...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...