Gå til innhold

Lumia830 begynner å bli sliten, på tide med noe nytt.


Anbefalte innlegg

Jeg har en Lumia 830 som begynner å bli rimelig sliten, og har tenkt å kjøpe meg en nyere telefon. Både Android og iOS ser veldig gammeldags ut, men det er ikke så mye annet å velge blant. Har prøvd konas gamle iPhone 5, men det var ikke særlig imponerende.

Er det noen som kan anbefale gode Android 8 telefoner som er fine å se til, og som tar gode bilder, uten at det koster så veldig mye?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Jeg ville også lagt vekt på hvor fingeravtrykksleseren sitter, og om mobilen har varsellys.

 

Billige telefoner har som regel dårlig kamera, men det finnes unntak. 

 

Så er det dette om man ønsker støtte for VoLTE og VoWifi.

 

Ta en kikk på Huawei sine modeller - kanskje P10 Lite kan være noe!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

Sony kan være veldig frustrerende, da det er så mange apper som hele tiden skal fortelle deg ett eller annet. Mye varsler hele tiden. Burde ikke være nødvendig å måtte slå av varsler for 12-13 apper med en gang du tar den ut av esken.

Lenke til kommentar

Jeg har hatt mange SONY-modeller. Z, Z2, Z3, Z5 Premium og XZ.

Alle var gode, men hadde idiotiske feil.

Tidlige modeller ble veldig varme ved aktiv bruk. Z5 Premium hadde hodetelefon-jack som knakk uten gyldig grunn.

 

XZ hadde to streker dårligere dekning enn alle andre telefoner jeg noen gang har hatt. Den var følgelig ubrukelig eller virket sporadisk innendørs både hjemme, på hytta (150 meter fra en basestasjon som er synlig fra vinduet), på butikken, langs veien (streaming av musikk)...

Jeg hadde ikke den særlig lenge.

Hadde SONY gitt en offisiell beklagelse kunne jeg tilgitt dem.

Men når en butikkansatt sier at alle nye SONY-telefoner har like god dekning, bytter jeg heller merke til noe som faktisk fungerer.

 

Nå har jeg Samsung Galaxy S8, og den er så godt bygget at den ikke har noen irriterende mangler.

Første telefonen jeg har hatt som faktisk er perfekt.

Samsung har også konsekvent mye bedre LED i blitzen enn SONY, og det er viktig for meg som regelmessig fotograferer eller bruker lommelykt utendørs i mørke.

Den har i skrivende stund ikke Android 8, men det nærmer seg.

 

Angående pris: Denne litt eldre toppmodellen er kanskje over ditt budsjett. Men Samsung er muligens flinkere enn SONY til å bygge mobiltelefoner.

Endret av Mannen med ljåen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

Huawei...

 

post-226353-0-57205600-1519300021.jpg

 

 

Men Lite betyr at de har spart penger både her og der og der og der i produksjonen, så her får du ikke det beste av det beste. Vet jo at prisen er deretter, men jeg foretrekker å legge noen ekstra kroner i en toppmodell fremfor en billigversjon.

Men det er jeg da.

 

Pluss at her må du ut med 4187 kr for telefonen før du er ferdig, og du får mye bedre telefon enn det for under 4000 kr

Endret av Slettet-BnKsB4Fg0P
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...