Gå til innhold

TEST: Alfawise Sonic Electric Toothbrush s100


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan ble plakktesten utført? Ble antall tannflater med plakk målt, slik at dere har en plakkprosent å forholde dere til? Har dere testet runde børstehoder i forhold til avlange børstehoder? Mellom tenner kommer man uansett ikke veldig godt til med tannbørster. Er en grunn til at tanntråd eller mellomromsbørster anbefales :)

Stusser også på at denne tannbørsten får trekk for disse punktene:

- For skånsom for enkelte

- For myke børster

 

Er ikke det viktigste at den fjerner plakket? Kanskje litt dumt å dra inn slik subjektivitet om dere har kommet frem til at den fjerner like mye plakk som andre tannbørster. Da spiller det vel ikke så mye rolle om brukeren føler at den er skånsom? For øvrig er det myke børster som anbefales :)

 

Hilsen tannlege.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det hadde også hvert nyttig og vite om Philips sine børstehoder passer siden dere skriver at dem er så like, og også nevner at noen ting blir laget under samme tak..

 

Nesten alle butikker selger børstehoder fra Oral-B. Dersom disse kan bruke børstehoder fra Oral-B så kan det være aktuelt. Ellers ville jeg aldri kjøpt annet merke. Jeg hadde tidligere en elektrisk tannbørste fra Phillips, men denne ble oppgradert til Oral-B da det viste seg vanskelig å få tak i børstehoder.

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Min tannlege anbefalte meg elektrisk fordi jeg pusser for hardt. Har ellers strøkne tenner (endelig noe jeg gjør rett i livet).

 

Uansett, ladet denne i Mai, har enda ikke fått beskjed om å lade den! Får brukt den ca 8 mnd før neste tannlegevisitt og er spent på om tannhalsene mine får remineralisert seg.

Lenke til kommentar
  • 3 år senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...