Gå til innhold

Hvor mange bukser har du?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

... Og hvor ofte varierer eller bytter du bukse? Kan du bruke en bukse i en uke i strekk? Eller to? Eller må man bytte bukse hver dag?

Jeg har bare to-tre bukser, varierer lite og går med samme bukse lenge. Er det ok, eller bør jeg skjerpe meg?

Endret av Poor Leno
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Har 3, bruker stort sett bare to av de og bruker de 2-3 dager av gangen.

Jeg syns jeg burde skjerpe meg og skaffe flere bukser, men blir ikke prioritert.

Endret av Kakeshoma
Skrevet

Jeg hadde 2 olabukser og 2 andre. Så handla min mor til meg og jeg har 4 andre og 3 olabukser, føler at jeg blir kvalt av alle buksene :p

Jeg kan gå med samma buksa en stund, men passer på å vaske dem også. Det er jo ikke å gå i samma bukse som er "ekkelt" eller hva man skal si.

Skrevet (endret)

2-3 dagers regelen her, har vel langt fler enn det jeg har bruk for. Kanskje 6-7, spør gjerne etter slikt i julegaver da det er hat og kjøpe selv :p Bedre det enn en duppedings som står i et skap

Har noen finere bukser og men de er ikke i det vanlige sortimentet

Endret av DirekteDemokrati
Skrevet

Har et par jeans som ikke er vaska på sikkert ett år nå. 

Totalt ligger vel antallet på 5-6, pluss en del joggebukser, turbukser og denslags som benyttes etter behov. Bytter bukse etter hvilken jeg føler for den dagen. 

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jobbet en gang i tiden på Carlings, så har sikkert 25 bukser.

Vasker jeans kanskje et par ganger i året.

Etter studiene, fikk jeg jobb innen finans, og her er det kleskode, og vi får 2 dresser i året.

Endret av PanserJohan

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...