Gå til innhold

Siv Jensen har mistet all troverdighet


Delvis

Anbefalte innlegg

For de som ikke så det, anbefaler jeg å se hovedoppslaget i Dagsnytt 18.

Siv Jensen, som det framkom der, har snakket usant ved to anledninger før og måttet innrømme det.
Ene gangen var ved Søviknessaken, der hun løy hele Norge rett oppi fleisen.

Nå har vi en reneste halliksak med Ulf Leifstein m.fl,l og Siv Jensn m.fl "kan ikke huske" noenting av det de ble informert om av Gåsvatn. Nå er alt dokumentert, og SJ står på sitt at hun ikke husker. Latterlig.

Hun bør bare se å komme seg vekk med en gang.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Media tror at de har krav på å få vite alt, kunne spørre om alt, og få svar på alt!

Egentlig trenger ikke politikerne svare media på noe som helst, men det er jo i deres interesse, så derfor gjør de det for det aller meste.

Skulle noe kriminelt være saken, er det kun politiet og domstol de trenger å svare til. Ingen er nødt til å svare pressen!

 

Opp igjennom har politikere fra alle partier tatt en hvit en for å slippe å si "ingen kommentar". (Ap's bryggesak, f.eks.)

At Siv Jensen "ikke husker" synes jeg er helt greit. Intet lovbrudd i det. Og skulle Leirstein ha brutt loven, noe jeg tviler på, så er ikke det Jensen sitt ansvar. Hun kan ikke holde alle sine partifeller i hånden 24/7.

Endret av ozone
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Er ikke anti-Frp'er overhodet. Tvert i mot, det er de jeg helst har pleid å stemme på.
Men er også partiuavhengig.

Det tjener da ikke Frp at vi aksepterer slike holdninger. Og spesielt ikke fra en leder og finansminister.
Den der "husker ikke" skinner så til de grader falskt igjennom at det er latterlig.

Firer ikke en tomme. Hun bør trekke seg straks mener jeg. Eventuelt

krype til korset ( om man tror det gjør noe bedre ) 

Endret av Delvis
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tror også at Siv Jensen løy angående Leifstein-saken. Men hun slipper nok unna med det. Det er derimot ingen krise for FrP om Siv Jensen må gå. Andre politikere, som Listhaug, vil vinne like mange stemmer og gjøre en like god jobb som partileder som Siv Jensen.

Endret av Vaniman
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Igjen savner man integritet hos FRP`s politikere.

 

Dette er helt ekstremt uærlig og det verste er jo at man faktisk merker hun skjønner dette selv. Altså at hun har blitt gjennomskuet som en løgner men allikevel kjører på videre med "husker ikke". Det hun gjør her er å undervurdere folk flest, det kan virke som at hun tror vi alle er dummere enn henne noe som er ufyselig å bevitne.

 

Jeg lærte allerede som barn at har du driti deg ut så bare si det som det er. Folk vil anse deg som mer real og du vil sannsynligvis bli unnskyldt og få tilbake respekten mister av å prøve og snike deg unna. Dette vil aldri man aldri oppnå om man tar en Siv Jensen her og gjør seg til en falsk og feig jævel strippet for integritet.

 

Det er som det pleier der borte i FRP, Siv Jensen går ut som ett eksempel til etterfølgelse for resten av denne ekstremt uærlige politiske organisasjonen.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

Igjen savner man integritet hos FRP`s politikere.

Igjen savner man integritet hos Norges politikere.

 

 

Det er nok ingen som kommer opp på dette nivået hennes, FRP er profesjonelle løgnere som har gjort det til ett levebrød. Disse befinner seg i samme bakvendte gate som sannhetstrette republikanere.

 

Så man kan ikke bare kaste ut at alle politikere er like ille uten å ha konkrete beviser for påstanden. Slik som at jeg gjerne skulle ha sett du fant noe på MDG`s stortingsrepresentant Per Espen Stoknes, hvorav integritet er avgjørende viktig for vedkommende. Lykke til med det.

Endret av Thoto79
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det er nok ingen som kommer opp på dette nivået hennes, FRP er profesjonelle løgnere som har gjort det til ett levebrød. Disse befinner seg i samme bakvendte gate som sannhetstrette republikanere.

Alle politikere har løgn som levebrød.

 

Så man kan ikke bare kaste ut at alle politikere er like ille uten å ha konkrete beviser for påstanden. Slik som at jeg gjerne skulle ha sett du fant noe på MDG`s stortingsrepresentant Per Espen Stoknes, hvorav integritet er avgjørende viktig for vedkommende. Lykke til med det.

Å prøve å fremstå med integritet er avgjørende viktig for alle politikere, dog du har rett at ikke alle politikere er like flinke til å lyve ... omtrent som ikke alle fotballspillere i VM er like flinke til å spille fotball.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Så man kan ikke bare kaste ut at alle politikere er like ille uten å ha konkrete beviser for påstanden. Slik som at jeg gjerne skulle ha sett du fant noe på MDG`s stortingsrepresentant Per Espen Stoknes, hvorav integritet er avgjørende viktig for vedkommende. Lykke til med det.

Å prøve å fremstå med integritet er avgjørende viktig for alle politikere, dog du har rett at ikke alle politikere er like flinke til å lyve ... omtrent som ikke alle fotballspillere i VM er like flinke til å spille fotball.

 

 

Du er deg nå sjøl lik, hadde du svart mer konkret og med belegg for påstandene hadde jeg nesten blitt litt bekymret ;)

Lenke til kommentar

Det kan også være at hun faktisk ikke husker, det er ikke alle som skriver ned alt som skjer og blir sagt i en notatbok. Men alt i alt er ikke dette noe å henge seg opp i, jeg syns det er verre ting å tenke på, som f.eks. Venstrelederens oppdiktede historie om at hun ble overfalt av syttenåringen hun lå med i en åker.

Endret av FrihetensRegn
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det kan også være at hun faktisk ikke husker, det er ikke alle som skriver ned alt som skjer og blir sagt i en notatbok. Men alt i alt er ikke dette noe å henge seg opp i, jeg syns det er verre ting å tenke på, som f.eks. Venstrelederens oppdiktede historie om at hun ble overfalt av syttenåringen hun lå med i en åker.

 

At der er andre saker i andre partier, har ikke noe med dette å gjøre. Grande har sin egen tråd.

 

Jo det er noe å henge seg opp i. Det har med at SJ er tatt i kald løgn flere ganger før, og hukommelsessvikten denne gang, er det ingen som tror på. Man kan formelig se at hun ikke tror på det selv en gang. Det var horribelt å se Dagsnytt 18 i går hvor kaldt hun får seg til å sitte å tviholde på en løgn. Det var som det gikk kaldt nedover ryggen.

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Blir det mulig for Siv å unngå å bli omtalt som Juge-Siv etter dette?

Det har jeg vanskelig for å se.

Dønn pinlig å høre Dagsnytt 18. Hvor mange ganger sa hun "behandle saken på en ordentlig måte"?

Hun kjører samme taktikk som i både Søviknes- og Birkedalsaken. Tragisk!

 

https://www.minervanett.no/den-beleilige-glemsomheten/

Endret av Tornerose101
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...