Gå til innhold

"Flyktninger" vil flykte fra Malmö


geita_

Anbefalte innlegg

 

 

Hvis jeg skulle besøke Japan, ønsker jeg å oppleve deres unike kultur. Hvis de hadde innført muslimsk masseinnvandring og multikultur, slik at Tokyo ble som London, ville det vært fullstendig uattraktivt, og samfunnet vil forandre seg fundamentalt. Det burde jo være temmelig åpenbart, men vi europeere har blitt slept gjennom denne globalist-gjørmen så lenge at vi vet ikke hvem vi er lengre.

Men Tokyo ville aldri blitt som London. Ikke at det er nødvendigvis dårlig, jeg synes London er en fantastisk by. Engelsk mat er horribelt, men heldigvis har de innvandrere fra verden over som kan servere deg utrolig mye god mat der! Og du har fortsatt utrolig mye veldig typisk engelsk i London. Så du kan få engelsk sighstseeing + utenlandsk mat. Tenkt hvor trist det var om du ikke fikk noe annet enn den engelske maten!

 

 

Men uansett, Seoul er langt mer åpen for omverdenen enn Tokyo med mye mer innflytelse fra andre land. Ser det ut som London? Selv ikke i utlendingbydelen ser det en plass ut som London. Det er fortsatt definitivt Sør-Korea.

 

Singapore er et land med utrolig mye miks av folk. "Alle" er innvandrere. Og så har det vært britisk koloni veldig lenge. Så hvordan er arkitektur og mat? Er det engelsk, er det asiatisk? Nei, det er en blanding, med mye som er unikt for Singapore.

 

Ser New York ut som London? Ser Sydney ut som London?

 

Selv ikke andre britiske kolonier med masse innvandring ser ut som London. Det er fordi det ikke er slik verden fungerer. Muslimene tar ikke over. Det er så latterlig og idiotisk å påstå. Helt virkelighetsfjernt. 

 

 

Vi har i dagens Norge enorm kulturell innflytelse fra kontinentale Europa, britiske øyer og USA. Men ingen er imot det. Ingen bryr seg om at nasjonalretten vår bli amerikansk frossenpizza f.eks. Fordi det er jo "norsk". Ingen bryr seg en plass hvor mye engelsk vi får i norsk, hvor amerikanske vi blir. Fordi det er jo "hvit" kultur. Det er bare sånn "muslimsk" kultur noen folk ikke vil ha. Folk som snakker om den skumle muslimske kulturen er ikke redd for at norsk kultur skal forsvinne. Der er største fiende USA uten tvil. De som mener det har noe som heter fremmedfrykt ovenfor muslimer. Ukjent, vil ikke ha det. 

 

Ingen som sier nei til øst-asiatisk kultur heller. 

 

Igjen det handler ikke om kultur, det handler bare om at noen folk ikke liker muslimer og lager latterlige realiteter som ikke eksisterer.

 

 

Slik som dette:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men Tokyo ville aldri blitt som London. Ikke at det er nødvendigvis dårlig, jeg synes London er en fantastisk by. Engelsk mat er horribelt, men heldigvis har de innvandrere fra verden over som kan servere deg utrolig mye god mat der! Og du har fortsatt utrolig mye veldig typisk engelsk i London. Så du kan få engelsk sighstseeing + utenlandsk mat. Tenkt hvor trist det var om du ikke fikk noe annet enn den engelske maten!

 

Ja uten innvandrere ville man aldri fått tak i oppskrifter på forskjellig mat.

 

Samtidig som man må vurdere å ha militæret i gatene for å holde orden på samfunnet. For en berikelse.

Endret av geita_
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Tror heller problemet er at de har tatt inn for mange og har ikke nubbesjans på å greie og integrere alle. Jeg er for innvandring som er mulig å håndtere, ønsketenkningen til rødt og sv derimot er en direkte fare for Norge og er godt synlig hvorfor i Sverige.

Endret av Slettet-GlDE6z
Lenke til kommentar

 

Ja uten innvandrere ville man aldri fått tak i oppskrifter på forskjellig mat.

 

Samtidig som man må vurdere å ha militæret i gatene for å holde orden på samfunnet. For en berikelse.

 

Ja du kan bare gå på matprat og lage libanesisk mat utifra en oppskrift og starte restaurant du?

 

Du kan ikke bare se på oppskrift. Og hvis du ikke har folk fra andre land så er det svært få restauranter med mat fra andel and som kommer. 

 

Jeg har ikke sett militæret i gatene i London, kun i museer.

Lenke til kommentar

Tror heller problemet er at de har tatt inn for mange og har ikke nubbesjans på å greie og integrere alle. Jeg er for innvandring som er mulig å håndtere, ønsketenkningen til rødt og sv derimot er en direkte fare for Norge og er godt synlig hvorfor i Sverige.

Jeg er og enig i at de har tatt inn for mange for raskt i Sverige, så integreringen er i mange tilfeller ikke eksisterende. Som er et problem helt klart.

 

Men TS snakker om er langt mer enn å bare ta inn litt færre innvandrere. TS klager jo over for høy innvandring også i Norge.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Jeg kjenner folk som bor i Malmø og Sverige har problemer

 

Rart det der.

 

Slik som du preker passivitet over handling og håpløs aksept av en utålelig situasjon skulle man nesten tro du hadde en mer personlig tilknytting til enkelte grupper ja.

 

 

Dere sikter på spurv med kanon -og bommer. Syntes den tegneserien til Nox over her var fin og belyser nettopp dette med å sitte inne på låven og synse negativt om folk man aldri har møtt men som man føler man vet alt om, fordi en muslim er jo en muslim. Og de har jeg sett på TV. Det blir så pinlig lite verdensvant alt sammen :)

 

Det slår meg ikke som så veldig mye mer reflektert å automatisk komme med en slik antagelse om de en er uenig med. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Ja uten innvandrere ville man aldri fått tak i oppskrifter på forskjellig mat.

 

Samtidig som man må vurdere å ha militæret i gatene for å holde orden på samfunnet. For en berikelse.

 

 

Jeg har ikke sett militæret i gatene i London, kun i museer.

 

armylondon.jpg

 

https://www.standard.co.uk/comment/comment/it-s-right-to-have-soldiers-on-the-streets-but-not-in-the-long-term-a3548646.html

 

Londoners saw armed troops on the streets of our capitalyesterday for the first time in the living memory of most of us. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

 

 

Hvis jeg skulle besøke Japan, ønsker jeg å oppleve deres unike kultur. Hvis de hadde innført muslimsk masseinnvandring og multikultur, slik at Tokyo ble som London, ville det vært fullstendig uattraktivt, og samfunnet vil forandre seg fundamentalt. Det burde jo være temmelig åpenbart, men vi europeere har blitt slept gjennom denne globalist-gjørmen så lenge at vi vet ikke hvem vi er lengre.

Men Tokyo ville aldri blitt som London. Ikke at det er nødvendigvis dårlig, jeg synes London er en fantastisk by. Engelsk mat er horribelt, men heldigvis har de innvandrere fra verden over som kan servere deg utrolig mye god mat der! Og du har fortsatt utrolig mye veldig typisk engelsk i London. Så du kan få engelsk sighstseeing + utenlandsk mat. Tenkt hvor trist det var om du ikke fikk noe annet enn den engelske maten!

 

 

Men uansett, Seoul er langt mer åpen for omverdenen enn Tokyo med mye mer innflytelse fra andre land. Ser det ut som London? Selv ikke i utlendingbydelen ser det en plass ut som London. Det er fortsatt definitivt Sør-Korea.

 

Singapore er et land med utrolig mye miks av folk. "Alle" er innvandrere. Og så har det vært britisk koloni veldig lenge. Så hvordan er arkitektur og mat? Er det engelsk, er det asiatisk? Nei, det er en blanding, med mye som er unikt for Singapore.

 

Ser New York ut som London? Ser Sydney ut som London?

 

Selv ikke andre britiske kolonier med masse innvandring ser ut som London. Det er fordi det ikke er slik verden fungerer. Muslimene tar ikke over. Det er så latterlig og idiotisk å påstå. Helt virkelighetsfjernt.

 

 

Vi har i dagens Norge enorm kulturell innflytelse fra kontinentale Europa, britiske øyer og USA. Men ingen er imot det. Ingen bryr seg om at nasjonalretten vår bli amerikansk frossenpizza f.eks. Fordi det er jo "norsk". Ingen bryr seg en plass hvor mye engelsk vi får i norsk, hvor amerikanske vi blir. Fordi det er jo "hvit" kultur. Det er bare sånn "muslimsk" kultur noen folk ikke vil ha. Folk som snakker om den skumle muslimske kulturen er ikke redd for at norsk kultur skal forsvinne. Der er største fiende USA uten tvil. De som mener det har noe som heter fremmedfrykt ovenfor muslimer. Ukjent, vil ikke ha det.

 

Ingen som sier nei til øst-asiatisk kultur heller.

 

Igjen det handler ikke om kultur, det handler bare om at noen folk ikke liker muslimer og lager latterlige realiteter som ikke eksisterer.

 

 

Slik som dette:

https://www.youtube.com/watch?v=aAD7bSDJ47A

Som du sikkert vet er det en ganske stor forskjell på traumatiserte og mentalt ustabile krigsoffere som har vokst opp i en kultur som hører hjemme i steinalderen og amerikanske turister med hamburger i hånda. Det er kanskje ikke så rart at man er mer skeptisk til enkelte kulturer enn andre? Eller er du av den oppfatning at alle kulturer er likeverdige?

 

En ting til... Fremmedfrykt? Tror du i fullt alvor at alle som er i mot innvandring fra muslimske land, er i mot fordi muslimer er noe ukjent og at vi er redde for det ukjente?

Eller kan det hende at vi ser den destruktive utviklingen disse drar med seg, og simpelthen ikke ønsker dette for oss selv, våre familier og samfunnet våre etterkommere skal vokse opp i? Kan det tenkes?

  • Liker 4
Lenke til kommentar

London er flott og fint med men noen områder med for mye multikultur ville du nok ikke tatt en spasertur kveldstid sammen med din kone og døtre om du har noen. Bare gå en tur ikke provoser noen. Så kan du se hvor lang tid det tar før du blir ranet og kona døtrene blir trakkasert. Tør du? Om du heller vil se andre land så prøv det samme i Malmø, Tyske, franske eller en et annet europeisk land med en eller flere byer eller bydeler hvor de er overrepresentert. Du ser jo overalt hvilke områder som er dritt å hvilke som ikke er det. Hva kjennetegner områdene med mye dopsalg voldtekter, ran og overfall? Aldri noensinne har jeg sett hørt eller opplevd noe negativt med hverken kinesere, japanere, amerikanere eller indere. Men muslimene skaper mye uroligheter rundt seg desverre.

 

Edit: Måtte skjerpe tonen litt.

Endret av Hekk-Tor
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Siden London er så flott og fint med all sin multikultur så kunne du kanskje tatt en spasertur kveldstid i en av de mange bydelene innvandrerne har okkupert? Ta med deg kone og døtre om du har noen. Bare gå en tur ikke provoser noen. Så kan du se hvor lang tid det tar før du blir ranet og kona døtrene blir trakkasert. Tør du? Om du heller vil se andre land så prøv det samme i Malmø, Tyskland forsteder, franske forsteder, osv osv. Du ser jo overalt hvilke områder som er dritt å hvilke som ikke er det. 

 

Du kan jo prøve det samme i gettoen i et hvilket som helst land uavhengig av innvandring og multikultur.

Japan, India, Kina, USA (de har jo bare uskyldige turister med hamburger i hånda, så ikke noe å stresse over), Russland, Polen osv.

 

 

 

Hva kjennetegner områdene med mye dopsalg voldtekter, ran og overfall? Innvandrere. Særlig muslimske innvandrere. Aldri noensinne har jeg sett hørt eller opplevd noe negativt med hverken asiatere eller indere f.eks. Men muslimene... uff. De er det mye trøbbel med!

 

I samfunn som det er lagt opp til store forskjeller mellom rik og fattig vil det utvikles klasseforskjeller.

Rike distrikter, mellomklasse distrikter, fattige distrikter og gettoer.

Dopsalg, voldtekter, ran og overfall eksisterer i alle samfunn uavhengig av muslimer eller innvandring generelt sett, den røde tråden er østkant områder i bystrøk hvor de rike ikke ønsker å bo - ikke landets innvandring.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Tør du?

Nei det gjør dem ikke. :roll:

 

Man burde vurdere tiltake til å tvangsflytte de som ønsker flerkultur inn i de virkelig flerkulturelle nabolagene vi har rundt omkring.

Eller kanskje bare kaste dem ut av landet så de slipper å se så mange hvite fjes rundt seg.

Ja de burde hvertfall tvangsflyttes til de områdene. Kanskje ikke kaste dem ut av landet men gi fra oss tja.. Drammen? Så kan alle innvandrere som ikke ønsker det beste for Norge og norske folk bo der sammen med hylekoret, LGBT, feministhelvetet, og resten av orkesteret. Som en egen stat i staten? Fra halv-spøk til alvor: Vi (Norge) bør ha en folkeavstemning om temaet innvandring. Alle over norske borgere over 18 år kunne pålegges å svare på 50 ja/nei spørsmål om Norges vei videre. Hvert år.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Siden London er så flott og fint med all sin multikultur så kunne du kanskje tatt en spasertur kveldstid i en av de mange bydelene innvandrerne har okkupert? Ta med deg kone og døtre om du har noen. Bare gå en tur ikke provoser noen. Så kan du se hvor lang tid det tar før du blir ranet og kona døtrene blir trakkasert. Tør du? Om du heller vil se andre land så prøv det samme i Malmø, Tyskland forsteder, franske forsteder, osv osv. Du ser jo overalt hvilke områder som er dritt å hvilke som ikke er det.

Du kan jo prøve det samme i gettoen i et hvilket som helst land uavhengig av innvandring og multikultur.

Japan, India, Kina, USA (de har jo bare uskyldige turister med hamburger i hånda, så ikke noe å stresse over), Russland, Polen osv.

Hva kjennetegner områdene med mye dopsalg voldtekter, ran og overfall? Innvandrere. Særlig muslimske innvandrere. Aldri noensinne har jeg sett hørt eller opplevd noe negativt med hverken asiatere eller indere f.eks. Men muslimene... uff. De er det mye trøbbel med!

I samfunn som det er lagt opp til store forskjeller mellom rik og fattig vil det utvikles klasseforskjeller.

Rike distrikter, mellomklasse distrikter, fattige distrikter og gettoer.

Dopsalg, voldtekter, ran og overfall eksisterer i alle samfunn uavhengig av muslimer eller innvandring generelt sett, den røde tråden er østkant områder i bystrøk hvor de rike ikke ønsker å bo - ikke landets innvandring.

USA er et møkkaland det er det ingen tvil om. Men jeg ser ikke noe til det å skal heller aldri dit så det får de ordne opp i selv. Jeg snakker om Europa med Norge å her har vi ingen problemer med amerikanske ghettogjenger eller latinos. Vi har ikke noe problemer med russisk ghetto så det bryr meg heller ikke.

 

Norge er ikke et samfunn som er lagt opp til store forskjeller mellom fattig og rik.

Her i Norge blir vi født med like rettigheter til utdannelse, helsehjelp etc. Velferdsstaten.

De som ikke evner å fø seg selv eller leve et lovlydig her i Norge de vet ikke hvor heldige de er. Hva sa SSB statistikken om 2. Og 3. Generasjons innvandrere fra typiske muslimske land. De er mange ganger så kriminelle som andre.

Endret av Hekk-Tor
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Norge er ikke et samfunn som er lagt opp til store forskjeller mellom fattig og rik. 

 

Alle kapitalistiske land er lagt opp til å lage forskjeller mellom fattig og rik - men det stemmer at vi har en større grad av sosialisme i vår politikk enn mange andre nasjoner som jevner det ut en del.

Anyway, det er ingen hemmelighet at menneskene som bor i Alna har i snitt under halvparten av inntekten til folk som bor i Vestre Aker.

Snitt brutto inntekt i Alna 2007 var 292.000, snitt i Vestre Aker var 599.000. Det er under 1 mil unna hverandre.

 

 

 

Jeg snakker om Europa med Norge å her har vi ingen problemer med amerikanske ghettogjenger eller latinos. Vi har ikke noe problemer med russisk ghetto så det bryr meg heller ikke. 

 

Altså.. du oppfordret karen til å dra til fattige strøk med familien sin hvor det er en høy andel muslimsk innvandring. Jeg oppfordret deg til å gjøre det samme i land uten muslimsk innvandring.

 

Du legger opp til at problemet er muslimsk innvandring mens akkurat samme problem eksisterer i land som ikke har denne innvandringen - og du evner å prøve å bortforklare det med at argumentet ditt ikke gjelder utenfor Europa (med Norge, hva enn det betyr).. weak.

 

Land som ble tatt opp som faktisk er i Europa regelrett ignorerte du. Prøv polen, Romania, Estland, Ukraina, Italia, Portugal m.f.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

 

Jeg lurer på hvilken verden man lever i når det ikke er legitimt å anse masseinnvandring som en sikkerhetstrussel selv etter utallige terrorangrep og økning i voldelig kriminalitet. Det er ikke Sylvi Listhaug som lever i en fantasiverden, det er marxist-fjolsene.

 

Det du sier er jo "hvis du liker kebab må du like terror mot vantro og voldtekt av jenter i skjørt". Hvis man liker en ting fra en kultur må man ha alt. Man må til og med importere hele befolkningen deres hit, helt til ditt eget land ikke er til å kjenne igjen lengre, og det eneste blonde barnet igjen på skolen blir mobbet og banket opp daglig. Får meg til å lure på hvilke utrolige berikelser somaliere har gitt oss, siden de er å se stort sett over alt i det nye Norge. 

 

Nei, den virkelige agendaen er klar: europeiske folk skal byttes ut og utryddes.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

 

 

Nei, den virkelige agendaen er klar: europeiske folk skal byttes ut og utryddes.

 

Klassisk tredje rike tankegang.. men slapp helt av, det er for det meste bare nazister som er opphengt i raser og kulturell genocide.

Er man i tillegg en litt paranoid nazist så forstår jeg at man kan bli redd for at andre er like etisk impotente som en selv.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Norge er ikke et samfunn som er lagt opp til store forskjeller mellom fattig og rik.

Alle kapitalistiske land er lagt opp til å lage forskjeller mellom fattig og rik - men det stemmer at vi har en større grad av sosialisme i vår politikk enn mange andre nasjoner som jevner det ut en del.

Anyway, det er ingen hemmelighet at menneskene som bor i Alna har i snitt under halvparten av inntekten til folk som bor i Vestre Aker.

Snitt brutto inntekt i Alna 2007 var 292.000, snitt i Vestre Aker var 599.000. Det er under 1 mil unna hverandre.

Jeg snakker om Europa med Norge å her har vi ingen problemer med amerikanske ghettogjenger eller latinos. Vi har ikke noe problemer med russisk ghetto så det bryr meg heller ikke.

Altså.. du oppfordret karen til å dra til fattige strøk med familien sin hvor det er en høy andel muslimsk innvandring. Jeg oppfordret deg til å gjøre det samme i land uten muslimsk innvandring.

 

Du legger opp til at problemet er muslimsk innvandring mens akkurat samme problem eksisterer i land som ikke har denne innvandringen - og du evner å prøve å bortforklare det med at argumentet ditt ikke gjelder utenfor Europa (med Norge, hva enn det betyr).. weak.

 

Land som ble tatt opp som faktisk er i Europa regelrett ignorerte du. Prøv polen, Romania, Estland, Ukraina, Italia, Portugal m.f.

Altså.. Ja.. Alle land sliter med sitt om det er dèt du vil frem til men jeg oppfatter islam og muslimer som den største internasjonale og nasjonale trusselen mot lyse mennesker. Sammen med en gruppe lyse mennesker som har dårlig samvittighet for sin medfødte hudfarge og derfor gjør fullstendig knefall for de som ønsker oss vondt. De er en minst like stor trussel mot hvite menneskers eksistens. De ønsker å utrydde oss forstår du ikke det?

 

Jeg forstår at det er mange faktorer som spiller inn ifht hvorfor folk faller utenfor men her i landet så er det ikke slik at klasseløft er noe spesielt vanskelig. Om flere av de som bor på Alna bare hadde giddet å lære språket i landet de bor i og gjort en innsats for å skaffe seg en hvilken som helst jobb så ville vel medianinntekt gått opp betraktelig der også skal du se!

 

La oss si at Norge kastet ut alle muslimer og nektet å ta inn nye, fra i morgen av.

Se for deg at muslimenes plass på den «sosiale stigen» i samfunnet ble erstattet av kinesere. Eller indiske buddhister, sihker, eller polakker for den saks skyld.

Tror du at vi fortsatt ville hatt like mye problemer?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

 

Norge er ikke et samfunn som er lagt opp til store forskjeller mellom fattig og rik.

Alle kapitalistiske land er lagt opp til å lage forskjeller mellom fattig og rik - men det stemmer at vi har en større grad av sosialisme i vår politikk enn mange andre nasjoner som jevner det ut en del.

Anyway, det er ingen hemmelighet at menneskene som bor i Alna har i snitt under halvparten av inntekten til folk som bor i Vestre Aker.

Snitt brutto inntekt i Alna 2007 var 292.000, snitt i Vestre Aker var 599.000. Det er under 1 mil unna hverandre.

Jeg snakker om Europa med Norge å her har vi ingen problemer med amerikanske ghettogjenger eller latinos. Vi har ikke noe problemer med russisk ghetto så det bryr meg heller ikke.

Altså.. du oppfordret karen til å dra til fattige strøk med familien sin hvor det er en høy andel muslimsk innvandring. Jeg oppfordret deg til å gjøre det samme i land uten muslimsk innvandring.

 

Du legger opp til at problemet er muslimsk innvandring mens akkurat samme problem eksisterer i land som ikke har denne innvandringen - og du evner å prøve å bortforklare det med at argumentet ditt ikke gjelder utenfor Europa (med Norge, hva enn det betyr).. weak.

 

Land som ble tatt opp som faktisk er i Europa regelrett ignorerte du. Prøv polen, Romania, Estland, Ukraina, Italia, Portugal m.f.

Altså.. Ja.. Alle land sliter med sitt om det er dèt du vil frem til men jeg oppfatter islam og muslimer som den største internasjonale og nasjonale trusselen mot lyse mennesker. Sammen med en gruppe lyse mennesker som har dårlig samvittighet for sin medfødte hudfarge og derfor gjør fullstendig knefall for de som ønsker oss vondt. De er en minst like stor trussel mot hvite menneskers eksistens. De ønsker å utrydde oss forstår du ikke det?

 

Jeg forstår at det er mange faktorer som spiller inn ifht hvorfor folk faller utenfor men her i landet så er det ikke slik at klasseløft er noe spesielt vanskelig. Om flere av de som bor på Alna bare hadde giddet å lære språket i landet de bor i og gjort en innsats for å skaffe seg en hvilken som helst jobb så ville vel medianinntekt gått opp betraktelig der også skal du se!

 

La oss si at Norge kastet ut alle muslimer og nektet å ta inn nye, fra i morgen av.

Se for deg at muslimenes plass på den «sosiale stigen» i samfunnet ble erstattet av kinesere. Eller indiske buddhister, sihker, eller polakker for den saks skyld.

Tror du at vi fortsatt ville hatt like mye problemer?

 

Hvorfor er du så bekymret for den hvite menneskers eksistens? Om vi alle var blandinger er det så ille? Kunne ikke brydd meg mindre tbh. Da får de som er interessert i det, starte sitt lille samfunn sammen med hverandre.

 

Problemet er ikke religionen, det er integrasjon og muligheter for og få en jobb etc. Enkelte har litt problemer med ting de har sett, fordi mange har opplevet ting du bare har sett på TV. Du ser da fattige minoriteter over hele verden som er over representert på kriminal statistikk. Uansett religion. 

Endret av DirekteDemokrati
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

 

Om vi alle var blandinger er det så ille?

 

Tror du virkelig at dette kommer til å skje ?

 

Tror du at Arabere, Afrikanere, Asiatere etc alle kommer til å gå inn for å blande seg ? Hvilken grunn ligger bak den tanken.

 

Om flere tusen år så er det sannsynlig ja.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...