Gå til innhold

SNIKTITT: Lenovo Smart Display Lenovos skjerm skal du egentlig aldri trenge å trykke på


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Blir som en dårlig pad du ikke kan bruke til noe spesielt...personlig syntes jeg det er like greit å bruke ipaden til slikt...den står helt fint den og

 

Jeg tipper denne koster endel mindre enn en ipad.

 

AtW

 

 

En vanlig pad er nok endel dyrere, men til gjengjeld har du den til flere typer bruk i tillegg. Dette er, litt flåsete sagt, bare nok en ting som tar en strømkontakt og krever en plass å stå.

 

Selv foretrekker jeg at taleassistenten er innebygget i telefonen, som er min personlige og som jeg tar med meg overalt. Den kan snakke med huset når jeger der, og med kontoret/arbeidsplassen når jeg er der. Og jammen er den med meg i bilen, eller på annen reise. Og den vil og være med meg på hotellet. Og så har de andre sin taleassistent med seg i sin mobil.

 

Det som gjenstår er da å få samkjørt alle nødvendige og ønskelige sensorer og apparater, slik at de kan ta i mot kommandoer fra godkjente enheter og sensorer slik at det fungerer sømløst sammen, og ikke interfererer med naboer eller andre "soner" som ikke hører til den interne sonen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Blir som en dårlig pad du ikke kan bruke til noe spesielt...personlig syntes jeg det er like greit å bruke ipaden til slikt...den står helt fint den og

 

Jeg er litt usikker på om du troller eller faktisk ikke skjønner at dette er et dedikert produkt til talestyrte assistenter. Mikrofonene er designet til formålet og den har en større høyttaler for et annet bruksområde (nei, ikke alle har dedikerte anlegg eller nettverkshøyttalere).

 

Men jeg skjønner ikke helt hvorfor du har en iPad når du mest sannsynlig har en mobiltelefon og laptop også? Er ikke en iPad bare en telefon med færre funksjoner? Er ikke en iPad en laptop/notebook/macbook med færre funksjoner?

 

OT: Google solgte over 6 millioner Google Home høyttalere, uten skjerm, siden 19. oktober. Siden de fleste høyttaler produsentene har kastet seg på bølgen i form av Google eller Alexa assistenten, tror jeg det virkelig er et marked for dette produktet. Kult design var det også :)

Lenke til kommentar

Blir som en dårlig pad du ikke kan bruke til noe spesielt...personlig syntes jeg det er like greit å bruke ipaden til slikt...den står helt fint den og

 

Man får vel også kjøpt seg veggfester til mange nettbrett i dag, både i fra iPhone og Android-verdenen.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...