Gå til innhold

Get kom på døra - fiber


Anbefalte innlegg

Hei!

Get Pakke m/Mikro Dekoder: 579,- pr. mnd.

 

Etter 12 mndr: rabattert pakkepris 869,- pr. mnd.

 

HBO inkludert i 24 mndr.

Du beholder 250/250 mbit hastighet i 24 mndr,

Deretter gjeldende Bredbånd S hastighet

 

Vi spanderer fri etablering og fri tilknytning

 

12 mnd. bindingstid.

Tilbudet aksepteres med OK tilbake på SMS til oss.

Du er ikke bundet før skriftlig aksept/sms er mottatt.

Kontrakt blir så opprettet hos Get.

14 dager angrefrist gjelder i hht. kjøpsloven.

 

Mvh Get

 

 

 

- fri etablering og tilknytning, er det riktig å anta at det ikke er noen kostnad forbundet med evnt graving etc for fiber? Jeg glemte å spørre om det, å kundeservice til Get er som folk vet ikke like oppegående

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du bør ikke anta noe som helst, før du har et skriftlig tilbud (via mail eller noe).

 

Er dette "enmannsbolig" eller borettslag / sameie?

Uansett, hvis du er seriøst interessert, så er det sikkert lurt og kontakte noen konkurrenter av Get og høre om de skal / vil tilby fiber...

Endret av tingo
Lenke til kommentar

Uansett, hvis du er seriøst interessert, så er det sikkert lurt og kontakte noen konkurrenter av Get og høre om de skal / vil tilby fiber...

Bare vær obs på at enkelte fort kan si at det er planlagt men at det ikke er det. Kan jo nevne at i området her har Canal Digital "planlagt" fiber i flere år uten at det verken har eller antagelig kommer til å skje noe på flere år.

Har hørt om andre som driver på med det samme, sier det er under planlegging mens det ike er det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Uansett, hvis du er seriøst interessert, så er det sikkert lurt og kontakte noen konkurrenter av Get og høre om de skal / vil tilby fiber...

Bare vær obs på at enkelte fort kan si at det er planlagt men at det ikke er det. Kan jo nevne at i området her har Canal Digital "planlagt" fiber i flere år uten at det verken har eller antagelig kommer til å skje noe på flere år.

Har hørt om andre som driver på med det samme, sier det er under planlegging mens det ike er det.

 

 

Han mente at jeg kunne ringe å få avtalt time, så begynte de installasjon innen 10 dager. Når det er så spesifikt, så burde det jo være reelt.

Lenke til kommentar

Get var også i området til min far for noen år siden. 

 

Flere i nabolaget takket ja. 

De angrer i dag. 

 

Vet ikkje om det bare gjelder get eller hva, men de er noen slue JÆ%&/ 

 

De gravde ganske mye i nabolaget, og lappverket ser helt hinnsides ut. 

 

Da de var kommet frem til min far sin eiendom fikk han beskjed på at det var klart for han, og at det bare var å begynne å grave. 

 

"Grave?" spør far. 

 

"Ja, du må jo også ha kabelen opp til deg, vi har no lagt den fram til din eiendom" var svaret. 

 

Da han ikkje fikk lov, eller det var plass i de gamle trekkerørene blei jo dette litt av ett sirkus. 

 

Det er ordnet i dag, og get ordnet opp, men ikkje uten en klagestorm fra nabolaget. 

 

Så tipset mitt er vel å få alt som gjelder graving, eventuell asfaltering, og montering ned på papiret før du skriver under. 

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Styr unna Get..

De holder ikke det de lover. De informerer ikke om bruddgebyr som er på 4500 kr, evt 9000 kr.. Angrefristen på 14 dager går fort - særlig når du ikke hører fra Get i løpet av den perioden.. Å betale mellom 5 000 og 10 000 kroner uten at de har gjort noe som er helst er jo et ran, men greit så lenge man kan gjemme seg bak egne regler.

Blir aldri Get her i huset!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...