orp Skrevet 1. desember 2017 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2017 Hei, Har en SSD bærbar pc 256 GB. Det er to disk på den. Hoveddisk C: er nesten full nå. Jeg har ikke så mange programmer. Hvordan kan jeg finne ut hva som er lagret der? Jeg får ikke synkronisert iphonen min siden disk C: er nesten full. Hvordan kan jeg synkronisere iphonen på disk D:? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 1. desember 2017 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2017 Søk etter diskopprydding via start-menyen Lenke til kommentar
orp Skrevet 8. desember 2017 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. desember 2017 Søk etter diskopprydding via start-menyen Jeg har prøvd diskopprydding. Jeg har også prøvd å se hvilke apper det er på pc og deres størrelse. Men det er ikke mange apper og de er ikke store heller. Tar Windows 10 så mye plass? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aabLQt Skrevet 8. desember 2017 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2017 Deaktiver hibernation så får du sikkert 5-10gb på C: win+r - cmd - powercfg -h off Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 8. desember 2017 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2017 windirstat Lenke til kommentar
orp Skrevet 8. desember 2017 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. desember 2017 Deaktiver hibernation så får du sikkert 5-10gb på C: win+r - cmd - powercfg -h off Når jeg prøver å slå av hibernate får jeg denne her til svar: Unable to perform operation. An unexpected error (0x65b) has occurred: Funksjonen mislyktes under utføring. Hva gjorde jeg feil her? Lenke til kommentar
orp Skrevet 8. desember 2017 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. desember 2017 windirstat Er den gratis? Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 8. desember 2017 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2017 windirstat Er den gratis? Ja det er den, der får en oversikt over hvilke filer/mapper osv som inneholder store mengde data. Lenke til kommentar
orp Skrevet 8. desember 2017 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. desember 2017 windirstat Er den gratis? Ja det er den, der får en oversikt over hvilke filer/mapper osv som inneholder store mengde data. Jeg fikk lastet ned og kjørt en analyse. Det visste seg at alt kom fra Apple Computer - Mobil synkronisering. Men jeg har slettet iTunes. Det viser seg at all data jeg har synkronisert ligger fortsatt i pc. Vet du hvordan jeg får slette den dataen? Lenke til kommentar
orp Skrevet 8. desember 2017 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. desember 2017 Jeg klarte å slette sikkerhetskopiene og frigjorde mins 20gb i iTunes;) Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 10. desember 2017 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2017 Deaktiver hibernation så får du sikkert 5-10gb på C: win+r - cmd - powercfg -h off Når jeg prøver å slå av hibernate får jeg denne her til svar: Unable to perform operation. An unexpected error (0x65b) has occurred: Funksjonen mislyktes under utføring. Hva gjorde jeg feil her? CMD må kjøre som administrator. Lenke til kommentar
orp Skrevet 13. desember 2017 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. desember 2017 Deaktiver hibernation så får du sikkert 5-10gb på C: win+r - cmd - powercfg -h off Når jeg prøver å slå av hibernate får jeg denne her til svar: Unable to perform operation. An unexpected error (0x65b) has occurred: Funksjonen mislyktes under utføring. Hva gjorde jeg feil her? CMD må kjøre som administrator. Da fikk jeg til! Den frigjorde ca 3gb. Bedre enn ingenting. Takk for all hjelp alle sammen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå