Gå til innhold

Dette er Black Week-tilbudene du bør slå til på


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Angående Apple-tv til salgs, når jeg følger linken fra Prisguide får jeg følgende beskjed fra Komplett.no:

Denne varen finnes ikke lenger i vårt sortiment, men kontakt oss gjerne på 33 00 55 00 eller [email protected] så hjelper vi deg finne et alternativt produkt til dette.

 

Er de utsolgt og ikke fører varen lengre, eller er det noe annet som har skjedd?

Endret av Haaheim
Lenke til kommentar

Haaheim: Komplett har for vane å selge et antall produkter på disse ekstrem-tilbudene. Når det tilmålte antallet er vekk, lar de tilsynelatende varenummeret utgå slik at ikke nye varer på vei inn blir bestilt til tilbudsprisen. Det samme skjedde med Galaxy S8 da de kjørte ekstremtilbud på den, til tross for at S8 selvsagt heller ikke er utgått.

 

Takk for at du følger med. Vi har oppdatert saken. Som vanlig; alle tips mottas med takk. Kommenter her, eller send til [email protected] :)

Lenke til kommentar

Hvilken router kjøper man til et to etasjes trehus med grunnflate på 90 kvadratmeter?

 

Asus eller Netgear - eller Google Mesh?

 

Behov - foruten trådløs surfing - er oppkobling mot NAS til mediadistribusjon og et par faste punkter, dog via en sekundær switch i kjelleren.

 

Google er det mest brukervennlige, men Netgear Orbi er en god del kraftigere rent radiomessig og har også flere avanserte funksjoner. Asus har vi ikke testa enda.

 

Såfremt du har litt grunnleggende know-how ville jeg valgt Orbi.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvilken router kjøper man til et to etasjes trehus med grunnflate på 90 kvadratmeter?

 

Asus eller Netgear - eller Google Mesh?

 

Behov - foruten trådløs surfing - er oppkobling mot NAS til mediadistribusjon og et par faste punkter, dog via en sekundær switch i kjelleren.

 

Ubiquity Amplifi :-)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jarv!s: Du må se på riktig dato. I denne artikkelen følger vi Black Week-tilbudene uken gjennom. Vi lar de gamle prisene stå så man ser hva som har vært på tilbud, og hva det har kostet - i fall man er på jakt etter noe spesifikt. Men for mange av produktene vil tidligere dagers priser være utgått.

 

simolo: Vi kikket lenge og hardt på den selv - men den har vært herset mye med i pris rundtom, og vi har ikke testet en høyttaler som umiddelbart lar seg sammenlikne med den - dermed blir det vanskelig å anbefale den.

 

Men det er absolutt grunn til å mistenke at den der kan være solid verdi for pengene :)

Lenke til kommentar

Hvilken router kjøper man til et to etasjes trehus med grunnflate på 90 kvadratmeter?

 

Asus eller Netgear - eller Google Mesh?

 

Behov - foruten trådløs surfing - er oppkobling mot NAS til mediadistribusjon og et par faste punkter, dog via en sekundær switch i kjelleren.

TP Link Deco.

 

BF tilbud idag hos Komplett og Power.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Power er sleipe og setter opp prisen på B&O til 1899,- noen dager før salg. Skal i morgen være på salg til 699,- noe som da virker å være et bedre tilbud enn det egentlig er...

 

De koster vanligvis rundt 1000-lappen

Er som regel populære produkter på salg, og disse er "jojo" opp og ned i pris hele tiden. Er vanlig praksis at prisene settes opp før salg. Dette hindrer at produktene som kommer på salg skulle være utsolgt når vi hadde brukt massevis av penger på markedsføring for å få kunder til butikken. Ingenting er så kjipt som å kjøpe noe som dumpes i pris like etterpå. For de som bor et stykke unna butikken er det ikke bare å dra innom og kreve prisgaranti heller. Synes det er helt ok at denne praksisen får eksistere.

 

En uting er når en vare er eksklusiv og de priser opp og merker annonsen med den økte prisen som førpris. Det er sleipt.

Bestilte oss ny Modern Living sofa Byggesystem hos Skeidar for snart 7 uker siden. Når jeg betalte for den, kostet den 17.999,- men i forrige uke kostet den 11.990,- Det er bra sleipt egentlig. Kunne spart meg noen kroner :/

 

 

Det samme har hendt meg på skeidar. Jeg ringte og spurte om jeg kunne få tilbudsprisen. Det var helt i orden. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Hvilken router kjøper man til et to etasjes trehus med grunnflate på 90 kvadratmeter?

 

Asus eller Netgear - eller Google Mesh?

 

Behov - foruten trådløs surfing - er oppkobling mot NAS til mediadistribusjon og et par faste punkter, dog via en sekundær switch i kjelleren.

TP Link Deco.

 

BF tilbud idag hos Komplett og Power.

 

 

Bestilt, henter hos Power i ettermiddag :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Hvilken router kjøper man til et to etasjes trehus med grunnflate på 90 kvadratmeter?

 

Asus eller Netgear - eller Google Mesh?

 

Behov - foruten trådløs surfing - er oppkobling mot NAS til mediadistribusjon og et par faste punkter, dog via en sekundær switch i kjelleren.

TP Link Deco.

 

BF tilbud idag hos Komplett og Power.

 

 

Bestilt, henter hos Power i ettermiddag :)

Øy - det var jeg som ba om tips! Fingrene av fatet mitt!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Trodde 'greia' med black friday var at ting skulle være sånn latterlig mye billigere? Noe a lá dagligvarekrigene som har vært rundt de siste juletidene. De fleste tilbudene jeg ser er jo relativt standard, bare at det er flere produkter enn til vanlig som er på tilbud. Så klart noen fine her og der, men følelse ikke som noe ordentlig stort event når ting bare koster 1000 kr mindre enn til standard pris. Jeg vil ha TVer som egentlig koster 8k til 2k osv, tilbud som virkelig er unike. 

Endret av Carlgutt
Lenke til kommentar

 

 

"Denne varen finnes ikke lenger i vårt sortiment"

 

Har en bunke sånne, som jeg har fått slengt etter meg sammen med telefonabonnement. Helt grei høyttaler. 

 

Ble nok ganske kjapt utsolgt, for sist jeg sjekket så stod det 25+.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...