Gå til innhold

Sykeuspartner, hvordan er lønna?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Snakket med noen i Sykehuspartner i September. De var i ferd med å bli outsourcet, og brukte dagene nå til å lære opp indere til å gjøre jobben. 

Så jeg tror fortsatt det er en del outsourcing på gang der.

 

Stemningen var ikke god for å si det slik...

Ja huff :( det høres ikke bra ut, men hvorfor utlyser så jævla mange stillinger nå siste månedene da? står jo fast 100% og turnus ordning 24/7/365

Lenke til kommentar

 

Snakket med noen i Sykehuspartner i September. De var i ferd med å bli outsourcet, og brukte dagene nå til å lære opp indere til å gjøre jobben. 

Så jeg tror fortsatt det er en del outsourcing på gang der.

 

Stemningen var ikke god for å si det slik...

Ja huff :( det høres ikke bra ut, men hvorfor utlyser så jævla mange stillinger nå siste månedene da? står jo fast 100% og turnus ordning 24/7/365

 

Ja, ikke sant? Jeg søkte på en av stillingene i forgårs. Ante ingenting om hvor stor skandalen var.

Lenke til kommentar

Det vet jeg ikke. De skal vel ikke outsource alt, men tror fortsatt det er litt slik at folk slutter i protest osv.

Slike ting gir et skikkelig spark i motivasjon. Plutselig mister man mange av de nærmeste kollegaene, så er det ikke så gøy å gå på jobb lenger.

 

Tipper det er mye som tærer på.

 

Men jeg skal ikke hoppe til konklusjoner her... Det kan jo være veldig spennende og lærerikt å jobbe der.

Får du jobben, så går det jo alltid an å slutte igjen om det ikke passer liksom. :)

 

 

 

Edit: Dette var svar på #14. Snek seg en post mellom her.

Endret av NoTrace
Lenke til kommentar

Det vet jeg ikke. De skal vel ikke outsource alt, men tror fortsatt det er litt slik at folk slutter i protest osv.

Slike ting gir et skikkelig spark i motivasjon. Plutselig mister man mange av de nærmeste kollegaene, så er det ikke så gøy å gå på jobb lenger.

 

Tipper det er mye som tærer på.

 

Men jeg skal ikke hoppe til konklusjoner her... Det kan jo være veldig spennende og lærerikt å jobbe der.

Får du jobben, så går det jo alltid an å slutte igjen om det ikke passer liksom. :)

jeg er jo ikke interessert å begynne der, og plutselig ila. prøveperioden "bye bye!"

Lenke til kommentar

Det vet jeg ikke. De skal vel ikke outsource alt, men tror fortsatt det er litt slik at folk slutter i protest osv.

Slike ting gir et skikkelig spark i motivasjon. Plutselig mister man mange av de nærmeste kollegaene, så er det ikke så gøy å gå på jobb lenger.

 

Tipper det er mye som tærer på.

 

Men jeg skal ikke hoppe til konklusjoner her... Det kan jo være veldig spennende og lærerikt å jobbe der.

Får du jobben, så går det jo alltid an å slutte igjen om det ikke passer liksom

Ja, jeg bor i utlandet nå og vil hjem. Så bare jeg får en jobb er det greit for meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...