Gå til innhold

Sykeuspartner, hvordan er lønna?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

se gjerne på tidslinjen: https://www.nrk.no/norge/millionboter-etter-outsourcing-av-sykehus-it-1.13751516

Alle i ledelsen måtte gå, og det ser ut til å være siste nytt :) og at outsourcing er stoppet inntil videre.

Men tilbake til lønnsforventing i stillingen. Har dere hørt noe om lønna der? en lenger oppe som nevnte litt overkant av 400 k

• Liker 1

Snakket med noen i Sykehuspartner i September. De var i ferd med å bli outsourcet, og brukte dagene nå til å lære opp indere til å gjøre jobben. 

Så jeg tror fortsatt det er en del outsourcing på gang der.

Stemningen var ikke god for å si det slik...

Ja huff :( det høres ikke bra ut, men hvorfor utlyser så jævla mange stillinger nå siste månedene da? står jo fast 100% og turnus ordning 24/7/365

Snakket med noen i Sykehuspartner i September. De var i ferd med å bli outsourcet, og brukte dagene nå til å lære opp indere til å gjøre jobben. 

Så jeg tror fortsatt det er en del outsourcing på gang der.

Stemningen var ikke god for å si det slik...

Ja huff :( det høres ikke bra ut, men hvorfor utlyser så jævla mange stillinger nå siste månedene da? står jo fast 100% og turnus ordning 24/7/365

Ja, ikke sant? Jeg søkte på en av stillingene i forgårs. Ante ingenting om hvor stor skandalen var.

Det vet jeg ikke. De skal vel ikke outsource alt, men tror fortsatt det er litt slik at folk slutter i protest osv.

Slike ting gir et skikkelig spark i motivasjon. Plutselig mister man mange av de nærmeste kollegaene, så er det ikke så gøy å gå på jobb lenger.

Tipper det er mye som tærer på.

Men jeg skal ikke hoppe til konklusjoner her... Det kan jo være veldig spennende og lærerikt å jobbe der.

Får du jobben, så går det jo alltid an å slutte igjen om det ikke passer liksom. :)

Edit: Dette var svar på #14. Snek seg en post mellom her.

Endret av NoTrace

Det vet jeg ikke. De skal vel ikke outsource alt, men tror fortsatt det er litt slik at folk slutter i protest osv.

Slike ting gir et skikkelig spark i motivasjon. Plutselig mister man mange av de nærmeste kollegaene, så er det ikke så gøy å gå på jobb lenger.

Men jeg skal ikke hoppe til konklusjoner her... Det kan jo være veldig spennende og lærerikt å jobbe der.

Får du jobben, så går det jo alltid an å slutte igjen om det ikke passer liksom. :)

jeg er jo ikke interessert å begynne der, og plutselig ila. prøveperioden "bye bye!"

Får du jobben, så går det jo alltid an å slutte igjen om det ikke passer liksom

Ja, jeg bor i utlandet nå og vil hjem. Så bare jeg får en jobb er det greit for meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...