Gå til innhold

GUIDE: Velg riktig telefon til under 3000 kroner


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Jeg har Motorola E4 pluss, og den er å få til kr 1290,- hos cdon.no nå. http://cdon.no/elektronikk/motorola-moto-e-plus-16gb-gull-p40236360?utm_term=Motorola+MOTO+E+PLUS+3/16GB+DUAL+SIM+FINE+GOLD&utm_content=40236360&utm_campaign=prisjakt_no_Cell+-+Cellphones_cellphone&tduid=57d700ea99178e593f99c2707738cd00&affId=2097229&utm_source=prisjakt&utm_medium=cpc

 

- 5000 mAh batteri

- 13 mp hovedkamera og 5 mp frontkamera

- Skjerm: 5,5 "

- Dobbelt-sim

- 16 GB minne, men kan økes med minnekort

- Android 7.1.1 Nougat

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Det er veldig viktig å ha VoLTE allerede i dag. 4G med de lavere frekvensene trenger godt inn i områder der 2G og 3G ikke kommer i dag, og da blir mobiltelefonen enda mer pålitelig om man kommer ut for noe og trenger hjelp. I garasje-anlegget der jeg bor har vi etg. U1 og U2. Nede i U2 finnes det ikke 2G eller 3G. Innerste delen er det kun Telias 4G som finnes, telenors 4G er såvidt tilgjengelig. Vi som kunder burde tatt en "dugnad" og fortalt operatører og produsenter at vi BØR ha VoLTE og telefoner som støtter dette.

 

*Edit* fullførte en setning,.

Endret av Kynxx
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

Jeg har Motorola E4 pluss, og den er å få til kr 1290,- hos cdon.no nå. http://cdon.no/elektronikk/motorola-moto-e-plus-16gb-gull-p40236360?utm_term=Motorola+MOTO+E+PLUS+3/16GB+DUAL+SIM+FINE+GOLD&utm_content=40236360&utm_campaign=prisjakt_no_Cell+-+Cellphones_cellphone&tduid=57d700ea99178e593f99c2707738cd00&affId=2097229&utm_source=prisjakt&utm_medium=cpc

 

- 5000 mAh batteri

- 13 mp hovedkamera og 5 mp frontkamera

- Skjerm: 5,5 "

- Dobbelt-sim

- 16 GB minne, men kan økes med minnekort

- Android 7.1.1 Nougat

 

Den har nok bra batteritid, og grei ytelse. Men den er nok ikke noen racer på kamerabiten. 

Lenke til kommentar

greit å ta med at for en stund siden blei motorola kjøpt av lenovo, det betyr at den raske oppdateringen til ny versjon av android er historie. Jeg har g5 pluss og har fortsatt android 7, så fordi som ønsker raskt nyeste versjon, så burde man vurdere et annet merke.

Jeg vet de jobber med saken, men har du hørt noe mer om når 8 updaten kommer for G5?

Lenke til kommentar

Kjøpte Oukitel K10 fra Gearbest for et par måneder siden og har vært strålende fornøyd. Tidligere løp jeg rundt med en Samsung Galaxy Note etelleranet og måtte lade batteriet daglig eller være utrolig forsiktig med bruken hver dag. Ofte løste jeg dette med en ekstra powerbank, som tok ekstra plass og var enda en dings jeg måtte lade.

K10 er en revolusjon. Jeg trenger ikke lenger å tenke på lading, jeg driter i hvor mange prosent det er igjen, for så lenge jeg lader den omtrent en gang i uka, noe jeg som regel gjør på jobb på et eller annet tidspunkt, har jeg alltid strøm. Jeg har til og med en kabel som kan lade damas Samsung med min når hun går tom for strøm :D

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...