Gå til innhold

11.11 Festival - Verdens største online handledag


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Komplett har selvfølgelig ikke salg på X-en... forståelig nok! De har rett og slett fjernet den fra nettbutikken. Prøvde å finne den, men umulig å finne :p

 

 

https://www.komplett.no/product/840870#

tror den ikke selges mere

 

Jeg tror "deleder" mente Xbox One X?

 

Den har ikke Komplett hatt i "løssalg" overhodet til nå. Man har måttet handle en av bundlene demmes om man ville ha XB1X derfra..

 

Edit: Ah, Iphone-X ja..  :blush:

Endret av Gabri3L
Lenke til kommentar

Komplett har selvfølgelig ikke salg på X-en... forståelig nok! De har rett og slett fjernet den fra nettbutikken. Prøvde å finne den, men umulig å finne :p

 

om det er iphone det er snakk om sier komplett selv "*Tilbudet gjelder ikke iPhone X og kun på produkter der Komplett er selger."

Lenke til kommentar

Jeg holder på å handle meg ny PC på komplett, og det ser ut til at rabattkodene kan stackes hvis man bryter opp handlelisten i flere ordre. Først handle for 10k => 2k i rabatt, deretter 5k => 1k i rabatt, og til slutt 2.5k => 0.5k i rabatt. Så hvis man handler for minst 17.5k og får delt opp ordren rett, så får man totalt 3.5k i rabatt :)

Er du sikker på det? Kjøpte en pc til litt over 15 k, og brukte kun en rabattkode til 2000. Er det isåfall mulig å få tilbake en tusenlapp?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...