Gå til innhold

Privatisteksamen R1 Matematikk


Kaneltryne

Anbefalte innlegg

Hei, jeg skal ta R1 matte som privatist, og eksamen nærmer seg. Aldri gjort det her før, og det jeg vet hittil er at jeg skal møte opp et spesifikt område, på et spesifikt klokkeslett. Ta med kalkulator, penn, linjal osv sier seg selv, men er det noe annet jeg må huske på? Er bare redd for å glemme noe viktig. 

 

Legitimasjon tror jeg at jeg må ha med, men hvordan gjør jeg det med pc? Jeg vet jeg ikke har lov å ha med egen, så får jeg en utlevert før eksamen starter, som har alle nødvendige programmer ferdig installert? 

 

Takk for svar

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Hei, jeg skal ta R1 matte som privatist, og eksamen nærmer seg. Aldri gjort det her før, og det jeg vet hittil er at jeg skal møte opp et spesifikt område, på et spesifikt klokkeslett. Ta med kalkulator, penn, linjal osv sier seg selv, men er det noe annet jeg må huske på? Er bare redd for å glemme noe viktig. 

 

Legitimasjon tror jeg at jeg må ha med, men hvordan gjør jeg det med pc? Jeg vet jeg ikke har lov å ha med egen, så får jeg en utlevert før eksamen starter, som har alle nødvendige programmer ferdig installert? 

 

Takk for svar

 

Mener det skal stå på privatistweb sine sider hva du trenger å ha med deg, eller at det står i mailen du har fått fra privatistkontoret?

 

Jeg tok matte 2PY i fjor, og da måtte jeg ha med egen PC og legitimasjon. Vet ikke om det er noe annerledes for R1 matte.

Edit: Jeg fant, jeg fant; https://www.oslo.kommune.no/skole-og-utdanning/privatisteksamen/larestoff-og-tillatte-hjelpemidler/#toc-2

Endret av NeilM
Lenke til kommentar

Takk for svar. Hadde lest gjennom alt på privatistweb siden av informasjon uten at det ble sagt noe om pc. Trodde det var sånn at man ikke fikk lov å ta med sin egen, så lurte på hvor jeg skulle få denne pcen min fra. Men sjekka en gammel mail, som jeg trodde bare var bekreftelse på betalingen min, men der sto det litt informasjon under, og at jeg måtte ha med egen pc med nødvendige programmer.

Endret av Kaneltryne
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...